تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۶۱۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور وزیر علوم انجام شد؛
رونمایی از 63 طرح پژوهشی دانشگاه رامین خوزستان
با حضور وزیر علوم از 63 طرح پژوهشی کاربردی و خاص دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان رونمایی شد. 

منصور غلامی امروز( هشتم اسفندماه) با حضور در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین، 63 طرح پژوهشی کاربردی و خاص این دانشگاه را رونمایی کرد.

در این خصوص منصور غنیان، مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح‌هایی که امروز رونمایی شدند بخشی از پروژه‌های کاربردی است که دانشگاه رامین با هدف حل مشکلات استان و با محوریت مسایل کشاورزی و زیست محیطی در سال 96 آغاز کرد.

وی افزود: حدود 500 میلیون تومان از اعتبار اجرایی بخشی از این طرح‌ها توسط دانشگاه رامین تامین شده و در این زمینه در خصوص 43 طرح نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان دریافت شده است.

غنیان اظهار کرد: در این زمینه همکاران دانشگاه با همکاری بخش‌های دیگر مانند منابع طبیعی استان بر روی مسایلی مانند آب، محیط زیست، مدیریت پایدار و امنیت غذایی در حال مطالعه هستند.

مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین ادامه داد: بخش دوم این طرح ها، طرح‌هایی هستند که دانشگاه برای حل مشکلات خود سفارش داده است که بیشتر در خصوص استفاده از انرژی‌های پاک در دانشگاه و رفتن به سوی دانشگاه سبز است.

وی گفت: دسته سوم این طرح ها، پروژه‌هایی هستند که از سازمان‌های ملی و استانی مانند ستاد خشک سالی معاونت علمی و فناوری، استانداری خوزستان و سازمان آب و برق خوزستان سفارش آن‌ها دریافت شده است.

مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان خاطرنشان کرد: این طرح ها عمدتا در خصوص مسایلی از جمله ریزگردها، مدیریت منابع آب در حوزه بهره برداران، معیشت روستاییان و عشایر است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار