تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین وضعیت تعیین‌تکلیف سپرده‌گذاران آرمان از زبان نماینده اهواز
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که آخرین پرداختی‌های مؤسسه آرمان در حال انجام است، گفت: پیگیر این مساله هستیم تا مابقی سپرده سپرده‌گذاران حتی المقدور همراه با سود مربوطه پرداخت شود.

همایون یوسفی در خصوص آخرین پیگیری‌های موسسه آرمان اظهار کرد: روز گذشته تماس‌هایی با مسئولان بانک مرکزی و مؤسسه ملل داشتم و امروز هم جلسه‌ای با مدیرعامل مؤسسه ملل در این خصوص خواهم داشت تا مساله موسسه آرمان را پیگیری کنم.

وی افزود: روز گذشته همچنین جلسه‌ای با نمایندگان سپرده‌گذاران آرمان در تهران داشتم تا آخرین مشکلات آن‌ها را بررسی و تدابیر لازم در کمال آرامش اتخاذ شود.

 نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که آخرین پرداختی‌های مؤسسه آرمان در حال انجام است، تصریح کرد: در خصوص ادامه و تکمیل پرداخت‌ها به سپرده‌گذاران این مؤسسه نیز پیگیری‌های لازم را تا حصول نتیجه انجام می‌دهیم.

 یوسفی عنوان کرد: از روز اول به دنبال حل مساله مردم در خصوص موسسه آرمان بودم و تا آخرین لحظه هم برای پیگیری این موضوع کنار مردم خواهم بود تا شاهد حل مشکلات و پرداخت همه سپرده‌ها به مردم باشیم.

وی بیان کرد: همه باید در آرامش و در چارچوب قوانین و مقررات از مسیرهای قانونی پیگیر مشکلات باشند تا پس از حل مشکلات، سپرده‌های مردم به آن‌ها پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیر این مساله هستیم تا مابقی سپرده سپرده‌گذاران حتی المقدور همراه با سود مربوطه پرداخت شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: موسسه آرمان
:
:
:
آخرین اخبار