تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مخالفت با طرح "اعاده اموال نامشروع" کار درستی نیست
مخالفت با طرح نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از نمایندگان با طرح "اعاده اموال نامشروع" مخالفت کند کار درستی نیست زیرا این طرح باید از خود نمایندگان آغاز و اموالشان توسط مراجع ذیصلاح بررسی شود.

قاسم ساعدی اظهار داشت: طرح "اعاده اموال نامشروع" طرح بیسار مهمی در راستای اجرای عدالت در جامعه و همگام با منویات رهبر معظم انقلاب و خواسته عامه مردم است.

وی تصریح کرد: اموالی برخی از مسئولان به دست آوردند بر خلاف شرع و عرف است که این موضوع به طور سیار وسیعی مردم را نگران می‌کند و سبب سلب اعتماد مردم از انقلاب می‌شودکه باید اموال نامشروع به بیت‌المال بازگردند، در برخی از جاها برخی اموال را با هم تقسیم می‌کنند باید با آنها در راستای اجرای عدالت مبارزه کرد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از نمایندگان مجلس معتقدند که این طرح باید محقق و در عرصه عمل پیاده شود، اگر به عنوان خدمتگزار پایند آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم و در چهارچوب قانون باید خدمتگذاری به مردم عمل کنیم باید این طرح را به اجرا درآید و نتایج آن را به مردم در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: در جریان عمل ما نمایندگان، مجریان قانون در قوه مجریه و قوه قضاییه باید سلامت عملکرد خودمان را باید به اثبات برسانیم.

ساعدی در پاسخ به این سئوال که چرا برخی نماینگان خوزستان در مجلس طرح "اعاده اموال نامشروع" را امضا نکردند، بیان کرد: در صحن علنی برای برخی از طرح‌ها امضا جمع می‌شود که ممکن است در آن ساعت همه نمایندگان حضور نداشته باشند و نتوانند آن را امضا کنند که این مسئله دلیل بر مخالفت آنها با طرح نیست.

وی اضافه کرد: اگر کسی از نمایندگان با طرح "اعاده اموال نامشروع" مخالفت کند کار درستی نیست زیرا این طرح باید از خود نمایندگان آغاز و اموالشان توسط مراجع ذیصلاح بررسی شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: طرح "اعاده اموال نامشروع" یکی از موارد بازدارنده برای همه افراد است که باید یک نظارت دقیق بر کار آنها انجام گیرد تا جلوی فساد و سو استفاده‌ها گرفته شود.

ساعدی یادآور شد: بنده خیلی امیدوار هستم که طرح "اعاده اموال نامشروع" عملیاتی شود تا در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب در جامعه قدم برداریم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار