تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۶۲۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اکبری در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی مجلس:
فعالیت‌های معاف از پرداخت مالیات بخش کشاورزی مشخص شدند
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با تفسیر ماده ۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم در حوزه کشاورزی بخش‌هایی که شامل معافیت از پرداخت مالیات می‌شوند مشخص شد.

علی اکبری درخصوص نشست عصر امروز (یکشنبه ۲۰ اسفندماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طرح اصلاح قانون بذر و نهال در دستور کار کمیسیون قرار داشت که به کارگروه تخصصی ارجاع داده و دستور کار دوم نشست تفصیل ماده ۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم در خصوص فعالیت‌های حوزه کشاورزی بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماده ۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم در حوزه کشاورزی اینگونه تفسیر شد که منظور از فعالیت‌های کشاورزی شامل فعالیت‌های یک مرحله قبل از کشاورزی و یک مرحله بعد از کشاورزی می‌شود که این فعالیت‌ها از پرداخت مالیات معاف می‌شوند، گفت: یک مرحله قبل از فعالیت‌های کشاورزی در واقع فعالیت‌های حوزه تولید نهاده‌های مرتبط با حوزه کشاورزی است‌.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت‌های یک مرحله بعد از کشاورزی شامل فعالیت‌های حوزه صنایع تبدیلی است، ادامه داد: به این ترتیب فعالیت‌های یک مرحله قبل و یک مرحله بعد از کشاورزی مشمول معافیت از مالیات‌های مستقیم شدند.
:
:
:
آخرین اخبار