تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۶۲۵۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوانان فولاد خوزستان بر سکوی دوم لیگ برتر فوتبال کشور ایستادند
تیم فولاد خوزستان در پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان به عنوان نایب قهرمانی رسید.

تیم جوانان فولاد خوزستان روز چهارشنبه با شکست برابر تیم گل گهر سیرجان از جام قهرمانی دور ماند و با عنوان نایب قهرمانی در این فصل به کار خود پایان داد.

در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر جوانان تیم فولاد خوزستان در حالی که برای کسب عنوان قهرمانی به یک پیروزی نیاز داشت، با نتیجه 3 بر1 مغلوب تیم گل گهر سیرجان شد و بر سکوی دوم رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن توپی از دروازه ها خاتمه یافت اما در نیمه دوم ابتدا در دقیقه 50 فولادی ها از حریف خود عقب افتادند و در دقیقه 60 توسط علی عالی نژاد به گل تساوی بخش رسیدند.

با توجه به نیاز سرخپوشان به سه امتیاز این دیدار، تمامی بازیکنان این تیم در دقایق باقیمانده روی دروازه حریف خیمه زدند که این امر موجب شد در دقایق 60 و 91 دروازه فولادی ها باز شود و در نهایت بازنده این بازی شوند.

در پایان این رقابت ها تیم فولاد خوزستان از مجموع 22 بازی انجام شده به 15 برد، 2 تساوی و پنج شکست دست یافت و در کل 47 امتیاز کسب کرد.

شاگردان خدریان( تیم فولاد خوزستان) همچنین با 41 گل زده عنوان برترین خط حمله لیگ برتر جوانان در رقابت های این فصل را به خود اختصاص دادند و تنها تیم بدون شکست در خانه لقب گرفتند.

تیم نفت اهواز دیگر نماینده استان در این هفته میزبان تیم سپاهان بود که با نتیجه چهار بر صفر تن به شکست داد. این نماینده استان در پایان این مسابقات با 28 امتیاز در مکان هشت رده بندی جای گرفت.

گفتنی است تیم سپاهان اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار