تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۶۲۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی نمایشگاه نوروزی در عمارت صمیمی رامهرمز
رییس اداره میراث فرهنگی رامهرمز از برپایی نمایشگاه نوروزی در عمارت صمیمی رامهرمز خبر داد.

محمد محمدعلی‌نژاد  اظهارکرد: جلسات متعددی در رامهرمز برگزار کردیم تا با هماهنگی دستگاه های دیگر مانند هلال احمر، انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز و مشاوره گرفتن از دلسوزان میراث فرهنگی شهرستان برنامه‌های متنوعی برای گردشگران در نوروز برگزار کنیم.

وی افزود: برپایی نمایشگاه نوروزی در عمارت صمیمی رامهرمز درکنار موزه مردم‎شناسی، غرفه‎های صنایع دستی، عکاسی با لباس محلی، ارائه دمنوش‎های گیاهی، نصب سیاه‎چادر و در کنار آن فروش سوغات محلی رامهرمز مانند ترشی، لبنیات، نان محلی، سفال، ادوات کشاورزی، چرم  و گوهر از جمله برنامه‌های اداره میراث فرهنگی شهرستان رامهرمز در نوروز ۹۷ برای گردشگران است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامهرمز با اشاره به بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از عمارت صمیمی ادامه داد: بناست برای موزه باغ عمارت صمیمی اعتباری تامین شود که با این کار پیش بینی می کنیم گردشگران بیشتری برای بازدید از این جاذبه دیدنی در کنار جاذبه های دیگر شهرستان در نوروز به رامهرمز مسافرت کنند.

وی با اشاره به مکان‌های اقامتی رامهرمز برای گردشگران در نوروز ۹۷ گفت: تهیه مهمانپذیر ۱۰۰ تختخوابی و 10مدرسه با تمام امکانات از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه  است. همچنین پارک شقایق و‌کوهستان برای مسافران ساماندهی شده است.

محمدعلی‌نژاد اضافه کرد: دور جدید نظارت‎ها از شنبه ۲۶ اسفند ماه آغاز خواهد شد. همچنین گردشگران می‎توانند در صورت بروز مشکل باشماره ۴۳۵۲۰۸۷۷ تماس گرفته و ما را در جریان قرار دهند تا در جهت رفع آن اقدام کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار