تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۶۲۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد دو رشته جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از موافقت قطعی شورای گسترش با ایجاد دو رشته جدید در این دانشگاه خبر داد. 

عبداله پارسا اظهار کرد: شورای گسترش آموزشی عالی با ایجاد دو رشته مترجمی زبان عربی و مهندسی کامپیوتر، گرایش معماری سیستم‌های کامپیوتری در مقطع کارشناسی ارشد  موافقت قطعی خود را اعلام کرده است.

وی افزود: پس از انجام مکاتبات لازم در صورت داشتن متقاضی می‌توانیم در نیم‌سال اول سال تحصیلی 98-97 در این دو رشته دانشجو بپذیریم. با ایجاد این دو رشته در دانشگاه تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه به 132 رشته رسیده است که در مجموع سه هزار و 250 نفر در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان‌کرد: به دنبال ایجاد چند رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه هستیم اما با توجه به اینکه هنوز موافقت قطعی برای ایجاد این رشته‌ها در دانشگاه کسب نشده است، فعلا نمی‌توانیم اسامی آن‌ها را اعلام کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
سلام بنده از پرسنل توزیع نیروی برق خوزستان هستم متاسفانه تا همین امروز عیدی نگرفتیم بخدا ما هم زن و بچه داریم و نیاز دارن به پوشاک نو واسه عید لطفا به فکر این کارگراي زحمتکش باشین
:
:
:
آخرین اخبار