تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۶۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان خبر داد:
رضایت چشمگیر میهمانان از ویژه برنامه های نوروزی آبادان
رضایت مندی به دلیل ارائه خدمات مضاعف از سوی ستاد نوروزی باعث اشتياق سفر ميهمانان نوروزى به شهر آبادان در روزهای گذشته شده بگونه ای که این شهر عنوان «مهمان نوازترین شهر» را به خود اختصاص داده است.

شهردار آبادان با بیان این مطلب افزود: خدمات دهى در کمپ های نوروزی از شرايط بسیار خوبی برخوردار بوده و طبق نظرسنجی ها، تسهیلات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری در این کمپ ها رضایت خاطر چشمگیر مسافران را فراهم آورده است.
محمودرضا شیرازی، افزود: استقبال از میهمانان نوروزی با گل و شیرینی در مبادی ورودی شهر و کمپ های نوروزی و نیز ارائه بروشور شامل نقشه و کتابچه راهنمای گردشگري شهری در کیوسک های «از من بپرس» به صورت روزانه از اقدامات این ستاد در جهت استقبال از میهمانان عزیز بوده است.
وى ادامه داد: برپايي تورهاي گردشگري شهري براي بازديد مسافران از اماكن تاريخي، مذهبي و تفريحي شهر به ‌صورت رايگان ويژه مسافران نوروزي نیز با استقبال و رضایت میهمانان محترم همراه بوده است.
مدیر سامانه شهری آبادان تصريح کرد: اين طرح با همكاري اتوبوسراني آبادان اجرايي شده است. اتوبوس‌ها با استقرار در محل كمپ ويژه میهمانان نوروزي، ایشان را براي بازديد به مناطق مختلف گردشگري شهر از جمله مسجد رنگوني‌ها، موزه آبادان، يادمان شهيد تندگويان، بازار ماهي، بازار ته‌لنجي و ... مي‌برند.
شیرازی ضمن تقدير از ميهمانان نوروزى که جزيره آبادان را براى ايام تعطيلات سال نو انتخاب کرده‌اند، گفت: براي رفاه حال مهمانان نوروزي قایقرانی تفريحي در نظر گرفته شده و قایق هایی برای تفریح بر روی رودخانه بهمنشیر در كنار پل ايستگاه هفت، در اختيار ميهمانان و شهروندان آباداني قرار گرفته است. علاوه بر این در روزهای آینده یک فروند کشتی تفریحی برای گشت آبی به این مجموعه می پیوندد.
شهردار آبادان، برپایی جشنواره بزرگ فرهنگ و آداب اقوام ایرانی به مدت 7 شب، برپایی سفره هفت سین بزرگ به همراه مسابقه انتخاب زیباترین سفره هفت سین نوروزی، مسابقه روزانه حل جدول ویژه عموم و مسابقه محله ویژه کودکان و نوجوانان و... را از دیگر برنامه های شهرداری آبادان در این ایام ذکر کرد.
وی با اشاره به اينكه در سال‌ جاري براي اسكان گردشگران در سطح شهر آبادان فعالیت های بسيار زيادي صورت گرفته است، گفت: گردشگران و مسافراني كه به این شهر وارد می شوند با همکاری شهرداری و اداره آموزش و پرورش در اماكن اقامتي مانند كمپ‌هاي موقت، مدارس، خوابگاه‌ها، مهمانسراها و هتل ها اسكان داده شده اند.
شیرازی با اشاره به تدابير اتخاذ شده در ستاد نوروزی آبادان اظهار اميدوارى کرد که سفر ميهمانان نوروزى به آبادان، پایتخت مقاومت براى آنان خاطره انگيز و بياد ماندنى باشد.
آبادان در ایام نوروز ميزبان انبوه هموطنانمان که از اقصى نقاط ميهن اسلامى براى استفاده از هواى بهارى، جاذبه های خاص گردشگرى، سواحل زيبا و بازار مناسب خريد به این شهر سفر کردند می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار