تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۶۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي نفت مسجدسليمان: در نيم‌فصل دوم متحول شديم
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: با تغييراتي كه در نيم‌فصل دوم انجام داديم، تيم‌مان متحول شد و به خوبي توانستيم خود را به جايگاه واقعي‌مان نزديك كنيم.
 
داريوش يزدي در گفت‌وگو با  ايسنا اظهاركرد: تيم ما در نيم‌فصل نخست مسابقات خوب عمل نكرد ولي تغييراتي كه پيش از نيم‌فصل دوم در تيم ما به وجود آمد، موثر بود و ثبات عملكرد تيم بهتر شد.
 
وي افزود: تيم ما در 10 بازي كه از نيم‌فصل دوم گذشته، 19 امتياز گرفته‌ است و در حال حاضر در جايگاه نهم جدول جاي داريم كه اين عملكرد نشان مي‌دهد روند صعودي خوبي را سپري مي‌كنيم.
 
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان ادامه‌داد: بازيكنان ما توانايي بالايي داشتند كه پس از چند بازي توانستند اين استعداد و توانايي را به معرض ظهور بگذارند و به يكباره متحول شوند.
 
وي خاطرنشان‌كرد: اميدواريم در سه بازي باقي‌مانده نيز همين روند ادامه پيدا كرده و بتوانيم جايگاه شايسته‌اي را كه مستحق آن هستيم، به خود اختصاص دهيم.
 
يزدي بيان‌‌كرد: پس از آخرين بازي در سال 90، تا پنجم فروردين به بازيكنان خود استراحت داديم و از پنجم تاكنون چند جلسه تمريني برگزار كرديم.
 
وي اظهاركرد:‌ قصد داشتيم دو ديدار تداركاتي با تيم‌هاي ليگ برتري در مسجدسليمان انجام دهيم ولي باتوجه به شرايطي كه در آخرين بازي به وجود آمد، فعلا نمي‌توانيم در خانه ديداري برگزار كنيم ولي روز پنج‌شنبه دهم فروردين ماه يك بازي تداركاتي با تيم فولادخوزستان در اهواز برگزار مي‌كنيم.
 
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان ادامه‌داد: ‌اميدواريم در آن بازي برنامه‌هايي را كه در طول هفته در دستور كار داشتيم، عملي و خود را براي ديدار با نساجي قايم‌شهر به خوبي آماده كنيم.
 
وي گفت: علي ‌جهانگيري تنها محروم ما براي بازي بعد به شمار مي‌رود و دو بازيكن مصدوم نيز داريم كه به آن ديدار مي‌رسند.
 
يزدي با اشاره به صحبت‌هايي كه درخصوص حاشيه‌هاي بازي آخر تيمش عنوان كرد، گفت:‌ نيروي انتظامي هميشه براي برقراري آرامش و آسايش مردم تلاش مي‌كند و اگر من از آن‌ها انتقاد كردم منظورم تمام مجموعه نبوده است بلكه عده‌اي خاص مورد صحبت‌ ما بودند.
 
وي تصريح‌كرد: به طور يقين جايگاه نيروي انتظامي براي همه بالا است و ما هيچ گاه به جايگاه آن‌ها بي‌احترامي نمي‌كنيم ولي اميدواريم آن عده‌ي خاص براي هواداران ما ارزش بيشتري قايل شوند تا ديگر هيچ مشكلي در ورزشگاه ما به وجود نيايد.
:
:
:
آخرین اخبار