تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۶۳۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طوفان اخیر 480 میلیون تومان به شبکه برق اهواز خسارت زد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که در طوفان اخیر اهواز 104پایه برق سقوط کرد، گفت: با سقوط  104پایه برق در طوفان اخیر حدود 480 میلیون تومان خسارات به شبکه برق اهواز وارد شد. 

حسن کریمی با اشاره به طوفان اخیر در اهواز و بروز خسارت‌هایی به شبکه برق این شهرستان، اظهار کرد: در طوفان چند روز پیش در شهرستان اهواز فقط یک مورد سیم بریدگی در شبکه به وجود آمد و سایر قطعی‌های به‌وجود آمده در اثر تداخل شاخ و برگ درختان با شبکه برق بود.

وی افزود: با توجه به شرایط به‌وجود آمده نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار داشتند و با بروز هرگونه فیوز سوزی یا مشکل در شبکه به سرعت در محل حاضر می‌شدند و مشکل را بر طرف می‌کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: در مناطق بیرون شهری و مسیرهای روستاهای غیزانیه، دب حردان در جاده خرمشهر و شهرستان کارون بر اساس آمار 104 مورد از پایه‌های برق سقوط کرد و این تعداد پایه جدای از پایه‌هایی است که در اثر طوفان دچار آسیب شده‌اند.

کریمی عنوان کرد: با سقوط 104پایه برق در طوفان اخیر حدود 480 میلیون تومان خسارت به شبکه برق اهواز وارد شد. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
به نظر شما آیا این پایه ها به طور صحیح و ایمن کار گذاشته شده بودند.آیا شدت وزش باد طوری بود که باعث ایجاد چنین مشکلی شد.چرا محکم و ایمن نمیسازیم.خوز نیوز لطفا" گزارش از نصب چنین تیرک های در سطح شهر تهیه کند.
:
:
:
آخرین اخبار