تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز
معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شد
در حکمی از سوی دکتر غلامحسین خواجه، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر علیرضا قدردان‌مشهدی، عضو هیات‌علمی دانشکده دامپزشکی به عنوان معاون دانشجویی این دانشگاه، منصوب شد. 

در متن این حکم آمده است:

"نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به استناد ماده 5 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین شورای عالی انقلاب فرهنگی و به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه منصوب می‌شوید.

امید است از طریق اداره موثر و نظارت کارآمد بر حسن اجرای کلیه امور دانشجویان منطبق بر مصوبات، مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط، مدیریت اثربخش و ارتقای فرآیند مشاوره دانشجویی در زمینه‌های تحصیلی، رفاهی، سلامت، نظارت سنجیده و قانونمند بر فعالیت‌های مربوط به تسهیلات قابل‌ارائه به دانشجویان و برنامه‌های رفاهی آنان، برنامه‌ریزی اصولی، هدفمند و ثمربخش به منظور پایش پیوسته، ارزیابی دقیق مدیریت بهینه و ارتقای امور صنفی، رفاهی، بهداشتی و سلامت دانشجویان و ارائه گزارش به مراجع سیاست‌گذاری دانشگاه، فراهم‌سازی زمینه‌های جلب مشارکت، همراهی و همدلی دانشجویان برای ارتقای وضعیت دانشگاه و تهیه و پیشنهاد آیین‌نامه‌های دانشجویی و دستورالعمل‌های موردنیاز با همیاری مسئولان ذی‌ربط و نظارت بر حس اجرای آن‌ها بتوانید در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دانشگاه گام‌های موثری بردارید. از خداوند متعال برای شما توفیق در انجام نیکوی وظایف محوله را خواستارم.

همچنین دکتر خواجه در نامه‌ای از تلاش‌های دکتر عبدالرحیم هوشمند، معاون پیشین امور دانشجویی این دانشگاه در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر کرد."
:
:
:
آخرین اخبار