تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۶۴۰۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات ترخیص خودروهای اروندی/حق اسقاط بخشیده می شود
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی جزئیات جدید ترخیص خودروهای اروندی را تشریح کرد.

همایون یوسفی اظهار کرد: از مردم خوزستان بابت صبر و حوصله‌ای که در زمینه مشکلات خودروهای اروندی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: از همان لحظات اول برای حل شدن مشکلات خودروهای اروندی از طریق دو وزارتخانه امور اقتصاد دارایی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین دفتر معاون اول رئیس‌جمهور پیگیر بودیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آخرین پیگیری‌ها تا این لحظه منجر به این شده که بحث تضامین و بیمه خودروها تا حداکثر ظرف هفته آینده توسط وزارت اقتصاد و دارایی و گمرک کشور حل شود.

یوسفی ادامه داد: ضمن اینکه با پیگیری از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون اول رئیس‌جمهور قرار شده تا پول اسقاط خودروهای فرسوده که باید به ازای خودروهای اروندی مصادره شود را پرداخت نکنند و همان روال سابق برقرار باشد.

وی خبر داد: مقرر شده تا به‌زودی این دستورالعمل از جانب وزارت صنعت به منطقه آزاد اعلام و کار ترخیص خودروها در اسرع وقت انجام شود.

در پایان گفت: حسب وظیفه خود به عنوان نماینده مردم تا آخرین لحظه پیگیر هستیم و امیدواریم همان روال سابق که خودروها به راحتی ترخیص می‌شدند، به زودی برقرار و به تبع مشکل مردم خوزستان نیز حل شود.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد
|
United States of America
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
1
0
تردد این خودروها تا ابد در اهواز امکان پذیر نخواهد بود و آرام آرام متوقف خواهد شد. هنوز تردد این خودروها در خوزستان غیر قانونی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
اقا این خودروها نظمی ندارن.یکی من خریدم الان ۳ماهه نمیتونم تعویض پلاک کنم.واقعا پشیمونم
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
اگر ایرادی وجود داره پس چرا از اول قانون گذاشتید؟ مردم چه گناهی کردن شب میخوابید یه تصمیمی صبح یه تصمیم؟! توی تهران هم بود همینجوری برخورد میکردید؟ هزار و یک وسیله رفت و آمد عمومی با کولر و تجهیزات توی تهران و بقیه کلان شهرا دارید... اونم با پول خوزستان. حالا یه شرایط رفاهی گذاشته شده واسه این مردم که هر روز خاک و آفتا ب داغ تو سرشونه زورتون میاد و هر روز یه چیزی توش در میارید؟
مسعود
|
United States of America
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
با سلام من الان حدود 3 ماه است که ماشین رو خریدم و در تاریخ 16 بهمن وارد گمرک خرمشهر شده.و تا الان بدلیل ندانم کاری مسئولین کف گمرک می باشد و ترخیص نشده و بابت هر شب قرار بر این شده که حق پارکینگ به مبلغ 50000 تومان از مالکان خودرو دریافت شود که با یک حساب سر انگشتی مبلغی بالغ بر 3000000 تومان باید پرداخت کنم که اگر طبق آماری که خود مسئولین دادن (1860 خودرو کف گمرکمی باشد)مبلغی در حدود 6000000000(شش میلیار تومان)باد بابت حق پارکینگ خودرو ها از طرف مالکین پرداخت شود.واقعا پول زور باید بدیم بدلیل مصوبه های مسخره و نابجایی آقایان.واقعا جی تاسف داره .فقط فکر دوشیدن جیب مردم هستن.حالا جالبه مراجعه کردیم که خودرو رو طبق ضوابتی که خودتان وضع کردین میخوام ترخیص کنم در جواب شنیدم که میگن : خودرو هم با شرایط خودمون ترخیص نمیکنیم.ای خدا کجا رو بگیریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
سلام. من الان حدود ۲ماه ونیمه که ماشینم تو پارکینگ گمرکه بابا به خدا به اونی که میپرستید تمام سرمایه زندگیم همینه ۲ماهه که خواب رو از چشممون گرفتید. آخه چرا با این مردم بدبخت این کارو میکنید. شما که نمیخواید ترخیص کنید پس چراهنوز داره ماشین وارد گمرک میشه. این چه عدالتیه شب عید رو به کام این همه انسان تلخ کردین. تو رو خدا تکلیفمون رو روشن کنید.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
اینم یه بدبختی دیگه روی بدبختی های ای خراب شده اس
یه چیزی دادن به مردم اینجا
حالا شده بلای جونشون
بیمه زیاد
خرج بالا
قطعات کمیاب
همه چی دردسر
:
:
:
آخرین اخبار