تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۶۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیروی انسانی؛ مشکل مسکن مهر شادگان!
رییس مسکن و شهرسازی شادگان از تأمین نیروی انسانی ماهر به‌عنوان مشکل عمده پروژه مسکن مهر این منطقه خبر داد.

هاشم بالدی امروز در گفت‌وگو با فارس در شادگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت نهم و دهم در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرای طرح مسکن مهر بوده است.

وی ادامه داد: این طرح مشکل مسکن بسیاری از خانواده‌ها و اقشار کم‌درآمد را برطرف خواهد کرد و در همین راستا استقبال مطلوبی نیز از این طرح صورت گرفته است.

رییس مسکن و شهرسازی شادگان تصریح کرد: تعاونی مسکن مهر این منطقه نیز با همت هر چه تمام درصدد اتمام ساخت واحدهای صاحبانشان بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیست.

وی ادامه داد: این پروژه در شادگان حدود یک سال و نیم است که آغاز شده و مردم نیز در این مدت تعامل خوبی با تعاونی برقرار کرده‌اند.

بالدی با بیان اینکه به مدت شش ماه است که این پروژه را یاری می‌‌کند، گفت: همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم که تا پایان سال بین 100 تا 150 را آماده افتتاح کرده و تحویل صاحبان دهیم.

وی همچنین در خصوص پیشرفت فیزیکی واحدها عنوان کرد: مراحل نازک‌کاری، سفیدکاری، نصب تأسیسات برق و مکانیک از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه بوده که احداث سایت آموزشی و فضای سبز نیز به‌زودی در دستور کار اجرایی قرار می‌گیرد.

رییس مسکن و شهرسازی شادگان با اشاره به عمده مشکلات این پروژه بیان کرد: تأمین نیروی انسانی ماهر برای پیشرفت هر چه مطلوب‌تر پروژه مسکن مهر منطقه امری مشکل و بسیار دشوار بوده و هست.

به گفته وی نیروهایی که هم‌اکنون مشغول کار بوده توان اجرایی بالایی برای انجام آن را ندارند و در همین خصوص کار به کندی پیش می‌رود.

بالدی با اشاره به دیگر مشکل در پیش‌روی پروژه مسکن مهر شادگان تصریح کرد: مشکل جابه‌جایی مصالح ساختمانی و دوری مسافت آن تا شادگان از دیگر کندی روند پروژه مسکن مهر در شهرستان است.

وی با بیان اینکه در شهرستان کارگاه و یا مکانی به‌منظور تأمین مصالح ساختمانی وجود ندارد، تصریح کرد: به این دلیل برای تأمین مواد اولیه و مصالح ساختمانی نظیر شن، ماسه، تیرآهن و... باید مسافتی تا شوشتر را طی کرد که این امر علاوه بر هزینه‌های بالای مسافت مشکلات تأخیر در کار را نیز به همراه خواهد داشت.

رییس مسکن و شهرسازی شادگان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر، واحدهای این پروژه را به متقاضیان تحویل دهیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جعفرمنیعات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
وای مثل اینکه داریم خونه دار میشیم.
:
:
:
آخرین اخبار