تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۶۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رشد 30 درصدی میهمانان نوروزی خوزستان
مدیرکل میراث فرهنگی استان خوزستان از ورود شش میلیون نفر میهمان نوروزی به این استان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، پرویز پورفرخی در گفتگو با  مهر اظهار کرد: امسال در جریان سفرهای نوروزی، مردم استان خوزستان میزبان شش میلیون نفر از سراسر کشور بودند که این آمار ورودی مسافر به استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 30 درصد رشد نشان می دهد.

وی عنوان کرد: بیشترین ورود میهمان نوروزی به استان در هفته اول صورت گرفت زیرا اغلب مردم از همان تعطیلات اولیه خود برای سفر به مناطق مختلف کشور استفاده کردند و طبیعتا خوزستان نیز بهره ای از این سفرها برد و در هفته اول بیشتری میزان ورود مسافر به استان خوزستان رقم خورد.

پورفرخی ادامه داد: ورودی شهرستان اندیمشک همانند هر سال بیشترین میزان ورود مسافر به استان خوزستان را به خود دید و اغلب میهمانان نوروزی از این راه وارد شهرهای مختلف استان شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان همچنین در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در این ایام گفت: توزیع دو میلیون برگ بروشور اطلاع رسانی در خصوص وضع استان که حاوی اطلاعات لازم برای تردد در استان خوزستان بود یکی از بهترین فعالیتهای ما در طول این ایام بود که باعث رضایتمندی مردم شد.

وی به سفر کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی استان خوزستان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: امسال میزان ورودی به یادمانهای عملیاتی استان خوزستان در مقایسه با سال گذشته 40 درصد افزایش پیدا کرد.
:
:
:
آخرین اخبار