تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۶۴۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با جمع آوری پل شناور;
ارتباط بخش فتح المبین شوش قطع شد
ارتباط بخش فتح المبین شهرستان شوش با جمع آوری پل شناور از روی رودخانه کرخه بار دیگر از روز سه شنبه قطع شد.

پل شهید ناجیان در غرب کرخه از سال گذشته به منظور تعریض بر روی خودروها بسته شد و در پی آن پل شناوری در مجاورت آن بر روی روخانه کرخه مستقر شد تا امکان تردد اهالی بخش فتح المبین میسر شود.

بسته شدن پل شناور بر روی خودروها مشکلاتی را برای تردد اهالی بخش فتح المبین شهرستان شوش در فصل برداشت محصولات کشاورزی موجب شده است.

همچنین امدادرسانی در حوادث به ساکنان بخش مرزی فتح المبین با بسته شدن تنها پل شناور مستقر بر روی رودخانه کرخه با تاخیر و طی مسافتی طولانی تر امکانپذیر خواهد بود.

رئیس اداره راهداری شوش ظهر سه شنبه گفت: قطعاتی از پل شناور فتح المبین - شوش که به دلیل نفوذ آب دچار نقص شده اند پیش از ظهر امروز از سوی ارتش جمع آوری شد تا پس از تعمیر مجدد در محل خود نصب شوند.

حسین چنانه افزود: این قطعات روز گذشته ( دوشنبه ) نیز برای ساعاتی جمع آوری شد اما به دلیل بارندگی و شرایط جوی امکان تعمیر میسر نشد لذا عملیات مرمت قطعات این پل به امروز موکول شد.

وی افزود: مدت زمان تعمیر قطعات پل شناور ارتش دقیق مشخص نیست اما تلاش می شود پل فتح المبین - شوش هر چه سریعتر بر روی خودروها بازگشایی شود.

با بسته شدن پل شناور فتح المبین تردد خودروها به این بخش تنها از مسیر جاده دهلران -پل شهید نادری اندیمشک با طی حداقل 25 کیلومتر مسیر امکانپذیر است.

تردد اهالی 40 روستای بخش فتح المبین و نیز دسترسی به نوار مرزی و جاده دهلران از طریق پل شناور فتح المبین انجام می شود.

عملیات بازسازی و تعریض پل شهید ناجیان که ارتباط شهرستان شوش با بخش فتح المبین ، غرب کرخه و شهرستان دهلران را برقرار می کند از سال 1396 آغاز شد.

پل شهید ناجیان قرار بود اواخر پارسال و پیش از آغاز سفرهای نوروزی تکمیل و بر روی خودروها بازگشایی شود که محقق نشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار