تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۶۴۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 2 پروژه درمانی بیمارستان طالقانی آبادان با حضور وزیر بهداشت
با حضور وزیر بهداشت پروژه‌های بازسازی و توسعه اورژانس و بال شمالی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان افتتاح شدند
افتتاح 2 پروژه درمانی بیمارستان با حضور دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، پروژه‌های بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان آیت‌الله طالقانی و همچنین بازسازی و توسعه بال شمالی این بیمارستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه به طور رسمی افتتاح شدند.

پروژه بازسازی بال شمالی بیمارستان آیت‌الله طالقانی با زیربنای 3615 مترمربع و 60 تختخواب با اعتبار 19 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شده است. این پروژه از سال 94 کلید خورد که شامل چهار اتاق عمل، بخش اطفال، بخش داخلی مردان و بخش بلوک‌های زایمانی است.

توسعه و به روز آوری زایشگاه قدیمی این بیمارستان، به روز شدن اتاق‌های عمل این بیمارستان با استانداردهای کشور و توسعه ظرفیت گنجایش بخش‌های اطفال و داخلی مردان با توجه به افزایش اقبال عمومی به بیمارستان‌های دولتی از اهداف این پروژه است. همچنین بخش بخش بلوک‌های زایمانی این پروژه مشتمل بر هفت اتاق (بلوک زایمانی) است.

همچنین پروژه بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با زیربنای یک هزار و 890 مترمربع مشتمل بر 35 تختخواب با اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت افتتاح شد.

استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاون  استاندار و فرماندار ویژه آبادان از دیگر مسئولان حاضر در مراسم افتتاح این دو پروژه بودند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار