تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۶۴۵۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ماهشهر:
آب خام به شبکه آب شرب ماهشهر وارد شده است
آب خام به شبکه آب شرب ماهشهر وارد شده استفرماندار بندرماهشهر گفت: شامگاه پنجشنبه برای 2 ساعت آب خام به صورت سهوی به شبکه آب شرب شهری این شهر پمپاژ شده بود که پس از اطلاع جلوی این کار گرفته شد.

محسن بیرانوند روز شنبه در واکنش به خبر جاری شدن آب خام به آب شرب بندرماهشهر اظهار کرد: در دوره شهردار قبلی برای آبیاری فضای سبز شهر در مواقع اضطراری اقدام به لوله کشی آب خام از رودخانه جراحی به بندرماهشهر و اتصال آب به لوله کشی آب شهری می شد تا در زمان کاهش آب خام از آب شهری استفاده شود.

وی گفت: این اقدام موجب می‌شد در مواقعی کیفیت آب شهری ماهشهر کاهش یابد.

وی افزود:شامگاه پنج شنبه گذشته آب خام یاد شده بدون اطلاع و دستور شهردار برای مدت 2 ساعت به آب شرب شهری وارد شده که بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع و مشاهده کدورت آب، دستور مسدود شدن این مسیر داده شد و آبفا اقدام به مسدود کردن آن کرد و اقدامات لازم برای کنترل آلودگی ایجاد شده نیز سریعا صورت گرفت.

فرماندار بندرماهشهر در ادامه به گفت وگو شب گذشته رئیس مرکز بهداشت بندرماهشهر با رسانه و تکذیب پمپاژ آب خام به آب شرب شهری خاطرنشان کرد: احتمال تکذیب این خبر احتمالا به این دلیل بوده که در زمان بررسی، آلودگی و کدورتی در آب مشاهده نشده بود چرا که بلافاصله از آلودگی و کدورت آب جلوگیری شد و مسیر پمپاژ آب خام به آب شرب شهری مسدود شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار