تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۶۵۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 محموله کالای قاچاق در آبهای شمال غرب خلیج فارس توقیف شد
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی 2 فروند شناور حامل کالای قاچاق را در آبهای شمال غرب خلیج فارس توقیف کردند.

سردار عبدالله نظرپور روز یکشنبه افزود: در جریان گشت روز شنبه و بازرسی از این شناورها ، چهار هزار ثوب البسه خارجی و 2 هزار و 750 تخته پتو کشف و ضبط شد.

وی ارزش محموله های مکشوفه قاچاق را که در یکی از کشورهای جنوبی حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود چهار میلیارد و 750میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این ارتباط 11قاچاقچی که قصد داشتند این کالاهای قاچاق را به صورت غیرقانونی ترخیص و روانه بازار داخلی کنند بازداشت شدند.

فرمانده مرزبانی ودریابانی خوزستان بر مبارزه مستمر با پدیده کالای قاچاق در محدوده آبهای شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان با هدف جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار و به مخاطره افتادن تولید و اشتغال ملی تاکید کرد.

سردار نظرپور رونق تجارت سالم و توسعه مراودات تجاری قانونی در بنادر خوزستان را در قالب واردات کالای ملوانی و کاهش نرخ بیکاری موثر توصیف کرد.

ماموران مرزبانی و دریابانی خوزستان پارسال بیش از یکهزار میلیارد ریال کالای قاچاق را در مرزهای زمینی و آبی خوزستان کشف و ضبط کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار