تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۶۶۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب‌رییس هیات کشتی خوزستان: مشکل عمده ما نبود اسپانسر در بخش بانوان است
نایب‌رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این‌که رییس هیات نگاه مثبتی به فعالیت بخش بانوان دارد و در استان نیز ظرفیت و پتانسیل لازم در کشتی بانوان وجود دارد، گفت: در حال حاضر مشکل عمده ما نبود اسپانسر است و اگر این مهم فراهم شود، بزرگترین شانس ما در سال جاری خواهد بود. 

مهیار یاراحمدی در خصوص فعالیت کشتی بانوان در استان، اظهارکرد: مدتی پیش مسابقات آزاد کشتی کلاسیک بانوان کشور برگزار شد و خوزستان به دو مقام سومی و یک عنوان چهارمی دست پیدا کرد که هر سه کشتی‌گیر خوزستانی به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کردند. این مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان این‌که بانوان خوزستانی استقبال خوبی از این رشته داشته‌اند، گفت: امید داریم با توجه به تبلیغاتی و صحبت‌هاییی که داشته‌ایم، در تابستان امسال نفرات بیشتری جذب این رشته شوند.

نایب‌رییس هیات کشتی خوزستان گفت: خدا را شکر هیات استان حمایت بسیار خوبی از کشتی بانوان داشته و آقای مرعشیان با نگاه مثبت خود کمک شایانی به ما داشته است. به جرات می‌توانم بگویم هیات خوزستان در حمایت از کشتی بانوان، یکی از بهترین هیات‌های کشوری بوده است. رییس هیات تاکنون به هیچ یک از درخواست‌های ما نه نگفته و همین به پیشرفت این رشته و پیشبرد اهداف‌مان بسیار کمک کرده است.

وی خاطرنشان‌کرد: بیشتر شهرستان‌های استان در کشتی بانوان فعال هستند و می‌توانم بگویم جزو معدود استان‌هایی هستیم که تعداد ورزشکاران شهرستانی‌مان بیشتر از استان‌های دیگر است و این جای امیدواری دارد.

یاراحمدی با بیان این‌که در حال حاضر مشکل عمده ما نبود اسپانسر است، گفت: اگر یک اسپانسر داشته باشیم، می‌توانیم در لیگ باشگاهی کشور شرکت کنیم. در حال حاضر یک تیم از آبادان اعلام آمادگی کرده است ولی با توجه به این‌که خوزستان ظرفیت و پتانسیل لازم در بخش کشتی بانوان را دارد، می‌توانیم بیش از دو تیم در لیگ برتر کشور داشته باشیم. اگر به این مهم برسیم، بزرگترین شانس ما در سال جاری است.

وی ادامه داد: در سال جاری هدف ما این است که تعداد دعوت‌شدگان استان به تیم‌ملی بیشتر شود و این‌ فرصتی است که اگر فراهم شود، با پیشرفت هر چه بیشتر کشتی بانوان استان روبه‌رو خواهیم بود. با روندی که داریم، فکر می‌کنم تا سه سال آینده، تعداد دعوت‌شدگان استان به تیم‌ملی‌ بیشتر خواهد شد. من به رشد و پیشرفت هر چه بیشتر کشتی بانوان امیدوارم، البته این رشته نوپا است و زمان می‌برد تا بتوانیم به آنچه مدنظرمان است، دست پیدا کنیم.

نایب‌رییس هیات کشتی خوزستان گفت: سال گذشته یک مربی اوکراینی برای آموزش مربیان استان به اهواز آمد که حاصل آن، سه مربی در بخش کشتی بانوان استان است که همین مربیان می‌توانند در پرورش بازیکنان بسیار به ما کمک کنند. البته وجود سه مربی برای استان خوزستان کم است و امیدواریم در آینده بتوانیم مربیان بیشتری در خوزستان داشته باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار