تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۶۶۲۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز:
قیمت سکه حدود 100 هزار تومان حباب دارد
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: در حال حاضر قیمت سکه حدود 100 هزار تومان حباب دارد و باید از قیمت آن کاسته شود اما شرایط بازار ارز و اتفاقات اخیر در بحث برجام باعث شده تا این حباب از بین نرود. 

عبدالرحمان ذهبی در خصوص قیمت سکه در بازار اظهار کرد: نرخ سکه در حال حاضر حدود 2 میلیون و 150 هزار تومان است اما با توجه شرایط این قیمت حبابی است و قیمت سکه باید حدود 2 میلیون و 50 هزار تومان باشد.

وی با بیان این‌که قیمت سکه حدود 100 هزار تومان حباب دارد، افزود: قیمت سکه حباب دارد و باید از قیمت آن کاسته شود اما شرایط بازار ارز و اتفاقات اخیر در بحث برجام باعث شده تا این حباب از بین نرود و قیمت سکه همچنان حبابی باشد.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های مطرح شده در خصوص تحریم‌ها و همچنان مشخص نبودن قیمت واقعی ارز، بازار سروسامان آنچنانی ندارد و قیمت سکه نیز در این وضعیت حبابی و بالا است.
 
ذهبی بیان کرد: سکه به وفور در بازار وجود دارد و دلیل افزایش قیمت سکه کمبود آن در بازار نیست. هر کسی که به سکه نیاز داشته باشد به راحتی می‌تواند در بازار سکه خریداری کند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: قیمت طلای داخلی در مقایسه با طلای بین المللی ارزان تر است اما قیمت سکه همچنان بالا است و باید دید که وضعیت آن در آینده به چه صورتی تغییر می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار