تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۶۶۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حکم بازداشت عوامل درگیری مسابقه فوتسال هفت تپه صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: حکم بازداشت عوامل اصلی درگیری در یک مسابقه فوتسال در هفت تپه صادر شده است.

مصطفی نظری روز پنجشنبه فزود: تعدادی از بازیکنان و هواداران 2 تیم فوتسال جام رمضان چهارشنبه شب در هفت تپه با هم درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری 6 نفر مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان نظام مافی شوش و درمانگاه تامین اجتماعی هفت تپه منتقل شدند.

نظری با بیان اینکه به غیر از 2 نفر مابقی از بیمارستان مرخص شده اند افزود:در پی بروز این درگیری حکم بازداشت 9 نفر از عوامل درگیری صادر شده که تاکنون چهار نفر بازداشت شدند.

گفته می شود هواداران این 2 تیم فوتسال از شوش و هفت تپه که در مسابقات جام رمضان شرکت کرده اند حوالی ساعت 23 چهارشنبه شب پس از مشاجره لفظی با چاقو و شیشه شکسته به یکدیگر حمله ور شدند.

این مسابقه فوتسال در ورزشگاه نیشکر هفت تپه برگزار شد. 
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Mohsen
|
GERMANY
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
نميدونم چرا در خوزستان يك تعداد افراد هستند كه هنوز باورشون نشده بابا عصر جاهليت كه مردم به خاطر اختلاف درباره يك شتر روي هم شمشير ميكشيدند و سالها با هم ميجنگيدند تمام شده الان عصر علم و فهم و شعوره چرا يك روز همه تصميم نميگيريم بجاي استفاده از شمشير و اسلحه براي ابراز عقيده از قلم و خودكار استفاده كنيم و بجاي زره و كلاه خود پيرهن و شلوار بپوشيم حضرت رسول اكرم (ص) ٢٣ سال تلاش نكرد كه بدويت و وحشيگري را با شدت بيشتر از عصر جاهليت در قلمرو دين خويش بعد از ١٥ قرن ببيند بيايي كمي با شعور تر فكركنيم
:
:
:
آخرین اخبار