تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۶۶۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند خبر داد:
«رمضان اروند» میهمان خانواده‌های آبادانی
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی متنوع در قالب جشنواره رمضان اروند برای خانواده‌های آبادانی خبر داد.

پیمان ادیبی امروز در خصوص برنامه‌های فرهنگی ورزشی این اداره کل در ماه مبارک رمضان برای شهروندان آبادانی، اظهار کرد: در جهت مفرح سازی اوقات پس از افطار و تشویق شهروندان به ویژه قشر کودک و نوجوان به ورزش و بازی‌های سالم، جشنواره شبانه خانوادگی «رمضان اروند» هر پنجشنبه از ساعت 21 لغایت 1 بامداد در پارک معلم آبادان برگزار خواهد شد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این جشنواره ورزش‌ها و بازی‌های بومی محلی همچون، طناب‌کشی، دارت، چندگانه و رباتیک از جمله مسابقاتی است که عموم مردم منطقه می‌توانند ضمن شرکت در آن، به تماشای رشته‌های نمایشی و ورزشی مانند پارکور و هنرهای رزمی نیز بپردازند.

ادیبی تصریح کرد: در این جشنواره کلاس های آموزشی تغذیه و کمک‌های اولیه نیز به‌صورت رایگان برای عموم مردم شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی همچین از برگزاری دومین فستیوال ورزش‌های همگانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: دومین جشنواره ورزش‌های همگانی پنجم خردادماه آغاز و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، یادآور شد: در این جشنواره مسابقات متنوع ورزشی از جمله ایروبیک حرفه‌ای، منچ و مارپله‌، روپایی با توپ، موشک پرانی و برپایی ایستگاه نقاشی برای خانواده‌ها و کودکان طراحی و اجرا خواهد شد.

ادیبی ادامه داد: این جشنواره هر شب به‌جز شب‌های قدر از ساعت 22 لغایت 2 بامداد در پارک معلم آبادان توسط هیات ورزش‌های همگانی با همکاری شهرداری آبادان برگزار می‌شود.

وی در پایان از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی خردسالان در این ماه با شرکت تیم‌هایی از آبادان، امیدیه، بهبهان و گچساران در روز پنجشنبه دهم خردادماه جاری از ساعت 21 در پارک معلم آبادان خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار