تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۶۶۵۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
پوشش 30 هزار دانش آموز خوزستانی در طرح ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان از تحت پوشش قرارگرفتن 30 هزار دانش آموز خوزستانی در طرح ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب مدارس خبر داد.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، فرزانه عیدی وندی با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل دانش آموزی مسئولیت مهم جابجایی ایمن دانش آموزان استان را به عهده دارند، اظهار کرد: ایاب و ذهاب دانش آموزان یکی از اولویت های عملکردی اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان است. ساماندهی و نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل از دیگر وظایف این اداره است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان تمهیدات لازم جهت فراهم آوردن آرامش و رفاه حال دانش آموزان و والدین را تدارک دیده و اولیا می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای با مراجعه به مدرسه محل تحصیل فرزند خود نسبت به ثبت نام این سرویس برای سال تحصیلی جدید اقدام کنند.

عیدی وندی در ادامه با برشمردن شرایط لازم جهت فعالیت شرکت های حمل و نقل، تصریح کرد: تنها شرکت‌هایی می توانند در حوزه ایاب و ذهاب دانش آموزی فعالیت کنند که دارای مجوز فعالیت و مورد تایید شهرداری اهواز و سازمان تاکسیرانی هستند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: نرخ ایاب و ذهاب دانش آموزان با 10درصد افزایش نسبت به سال گذشته به تأیید اعضای کارگروه تخصصی ساماندهی ایاب و ذهاب دانش آموزی رسیده است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
نامردا باز م گرونش کردن

تازه بچه هامونم نمیارن سر آدرس و سر اتوبان و بلوار اصلی پیاده شون میکنن

رانند ه ها فقط به فکر راحتی خودشونن
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
برای چی گرونش کردن

اینا که از اسفند تا حالا سه دفعه گرونش کرده بودن خدا خیرشون نده

الهی
:
:
:
آخرین اخبار