تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۶۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كتابخانه مركزی گتوند ساخته می‌شود
رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند از اهدای زمینی از سوی مسکن و شهرسازی گتوند برای ساخت کتابخانه مرکزی خبر داد.

به گزارش ایسنا ، امانی‌پور، فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی گتوند، در جلسه انجمن كتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: امسال از محل اعتبارات توسعه برای ساخت کتابخانه‌های عمومی شهرهای جنت مکان و سماله اقدام می‌شود و این یکی از اولویت‌های ما خواهد بود.
حجة‌الاسلام علوی‌اصل، امام جمعه گتوند، نیز بیان كرد: برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به خصوص در شهرستان و توسط دستگاه‌های فرهنگی تبلیغ وسیعی صورت نگرفته است. با وجود منابع بسیار مناسب در کتابخانه‌های عمومی و داشتن سامانه طرح کتاب من که فرصتی برای اجرای فرهنگ مطالعه مفید است این تبلیغات باید گسترده‌تر برگزار شود.
به گفته خلیلی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند؛ در این جلسه مقرر شد با تامین کتاب و بخشی از تجیهزات کتابخانه‌ای کتابخانه‌های مدارس تمامی دانش‌آموزان آن مدارس به عضویت کتابخانه‌های عمومی شهرستان در می‌آیند و ادارات شهرستان گتوند نسبت به عضویت پرسنل خود در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اقدام كنند.
وی اظهار كرد: در راستای افزایش فعالیت کتابخانه‌های عمومی،  اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در خصوص راه‌اندازی شیفت شب کتابخانه عمومی شهید علیجان امامی گتوند و شیفت عصر کتابخانه عمومی قائم صالح‌شهر اقدام كرده و پاسخگوی مراجعان خواهد بود.
او یادآور شد: در این جلسه مقرر شد زمینی به مساحت 1500متر مربع از سوی اداره مسکن و شهرسازی به منظور احداث کتابخانه مرکزی در اختیار این اداره قرار گیرد.
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار