تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۶۶۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوشتر:
لزوم همکاری دستگاهها و مراکز علمی برای ایجاد اشتغال پایدار
خوزنیوز: فرماندار شوشتر با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان  گفت: دستگاهها و مراکز علمی جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان باید با یکدیگر همکاری و مشارکت داشته باشند.

به گزارش خوزنیوز از شوشتر، حسین پنبه دانه پور در جلسه شورای اشتغال شهرستان شوشتر اظهار کرد: با توجه به اتفاقات گذشته متاسفانه نرخ بیکاری یا عدم اشتغال در سطح شهرستان شوشتر از نورم استانی بالاتر است.

وی با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار باشیم تصریح کرد: باید از ظرفیتها و پتانسیل های دانشگاهها و مراکز علمی برای اشتغال جوانان استفاده کنیم.

فرماندار شوشتر گفت: عدم اشتغال پیامدهایی نظیر بزهکاری، سرقت، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد که متاسفانه این مسائل در یک دهه اخیر گریبانگیر شوشتر هم نیز شده است.

وی ضمن ابراز تاسف یادآور شد: آمار طلاق، اقدام به خودکشی، بزهکاری و .... اخیراً در شهرستان شوشتر بالا رفته که منشاء همه این معضلات علاوه بر رخنه های فرهنگی، مسئله عدم اشتغال است.

پنبه دانه پور در پایان خاطرنشان کرد: باید در حوزه اشتغال تصمیمات جدی گرفته شود و تمام دستگاهها همکاری و مشارکت داشته باشند. تا بتوانیم در این زمینه خروجی های مناسبی داشته باشیم.

خبرنگار: مریم جلودارپور
:
:
:
آخرین اخبار