تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۶۷۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبرسانی از طرح غدیر به 14 روستای خرمشهر آغاز شد
کار آبرسانی به 14 روستای خرمشهر از طرح آبرسانی غدیر با 10 میلیارد ریال روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد
کار آبرسانی به 14 روستای خرمشهر از طرح آبرسانی غدیر با 10 میلیارد ریال روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان در حاشیه آغاز این طرح گفت: با اجرای این طرح آب آشامیدنی 14 روستای منطقه حفار شرقی شهرستان خرمشهر از طرح غدیر تامین می شود.

علیداد کیانی افزود:با توجه به افزایش شوری آب در سطح شهر و روستاهای آبادان و خرمشهر، انتقال آب از طرح آبرسانی غدیر، کیفیت آب شرب مردم این منطقه را متحول خواهد کرد.

وی ادامه داد: در نخستین گام، جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی و با شاخص کیفی مطلوب بهره مند می شوند.

کیانی افزود: با احداث ایستگاه پمپاژ، کارگذاشتن 10 کیلومتر لوله 300 جی آر پی و نصب تابلو برق، آب شرب به میزان 50 لیتر بر ثانیه در شبکه آبرسانی روستایی توزیع خواهد شد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و وجود مشکلات کیفی آب این پروژه در مدت یک ماه و از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان و منطقه آزاد اروند تکمیل و به بهره برداری برسد.

در این آیین معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، ولی اله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر ، عبداله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار