تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۶۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 باب کتابخانه در شهرستان شوش ساخته می‌شود
دو باب کتابخانه جدید تا پایان سال 91 در شهر فتح‌المبین و روستای محمد صافی از توابع شهرستان شوش ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس کتابخانه‌های عمومی شوش اظهار داشت: اکنون ساختمان این کتابخانه‌ها آماده است و مراحل تجهیز و آماده‌سازی آن‌ها به زودی انجام می‌شود.

فاطمه دیناروند گفت: ساختمان کتابخانه شهر فتح‌المبین از سوی شرکت دشت نرگس به مدت 15 سال به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این کتابخانه، اظهار کرد: کتابخانه شهر فتح‌المبین 180 متر مساحت کل و 135 متر زیربنا دارد. این شهر بیش از 12هزار نفر جمعیت دارد و یکی از بخش‌های نیازمند به کتابخانه به شمار می‌آمد.

دیناروند در خصوص احداث کتابخانه روستای محمد صافی از توابع شهر فتح‌المبین، توضیح داد: ساختمان این کتابخانه از سوی شورای اسلامی و بهیاری روستا اهدا شده است، این کتابخانه700 مترمربع مساحت دارد و زیربنای آن 83 متر است.

وی یادآور شد: پیش از این در بخش فتح‌المبین هیچ کتابخانه عمومی وجود نداشت اما در رایزنی با نهادهای محلی تلاش شده است که کتابخانه‌های جدیدی در این بخش احداث شوند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش خاطرنشان کرد: با اهدای این دو کتابخانه تعداد کتابخانه‌های شهرستان شوش تا پایان سال به 13 باب افزایش پیدا می‌کند.
برچسب ها: کتابخانه ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار