تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۶۷۲۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
دومین جشنواره ملی شعر کار و کارگر برگزار می شود
خوزنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری دوّمین جشنواره ملی شعر کار و کارگر خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ سیدنور محمدپور گفت: دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد "دوّمین جشنواره ملّی شعر کار و کارگر" را با هدف شناسایی و رشد استعدادهای کارگران، بیان جایگاه اجتماعی نیروی کار، افزایش روحیه نشاط و امید و کسب مهارت های زندگی برگزار کند. 

وی محورهای جشنواره را حمایت از تولید کالای ایرانی، اهمیت کار و تلاش، امید و نشاط اجتماعی، شأن و جایگاه اجتماعی نیروی کار و اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: این جشنواره در دو بخش کارگری و آزاد و در دو قالب  کلاسیک (غزل، مثنوی، چهار پاره و...) و همچنین سپید و نیمایی برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان توضیح داد: علاقه مندان تا 20 تیرماه سال جاری برای ارسال آثار مهلت دارند. زمان و مکان برگزاری جشنواره 31 تیرماه امسال در  تهران خواهد بود و در پایان از برندگان با اهدای جوایز نفیس و اهدای لوح  قدردانی خواهد شد. همچنین آثاری که ازنظر داوران قابل چاپ باشد، باحفظ نام شاعر در کتاب مجموعه اشعار با امتیاز وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی چاپ و منتشر می شود.

گفتنی است؛ درج نام و نام خانوادگی، شماره تماس(تلفن ثابت و همراه)، نشانی و صندوق پستی ضروری است. کسانی که در بخش کارگری شرکت می کنند حتما شغل، محل کار/کارخانه، شماره تماس محل کار و شماره بیمه خود را ذکر کنند.

علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب فایلword و با فونت چهاردهBnazanin  و با ذکر مشخصات سراینده به نشانی پست الکترونیک: workculture@mcls.gov.ir ارسال کنند و برای اطلاع بیشتر با دبیرخانه جشنواره با شماره های 86732060 و 86732065 تماس بگیرند.
:
:
:
آخرین اخبار