تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۶۷۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند سوداگران مرگ و کشف 3 کيلو هروئين در دزفول
فرماندهي انتظامي دزفول از انهدام باند فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي الهامي در تشريح جزئیات اين خبر گفت : در راستاي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود عاملان فروش و توزیع مواد مخدر ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر دزفول با انجام اقدامات اطلاعاتي گسترده موفق به شناسايي فعاليت باند فروشندگان مواد مخدر در يکي از مناطق این شهرستان شدند.

وي افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات پليسي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي و کمين در اطراف مخفيگاه متهمان طي عملياتی غافلگيرانه و ضربتي موفق به دستگيري سه نفر از سوداگران مرگ که در زمینه توزیع و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند شدند.

وی ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان 3 کيلوگرم هروئين، 100 گرم شيشه، يک قبضه سلاح بادي، يک دستگاه خودرو سواري جک و مبلغ 350 ميليون ريال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان دزفول در خاتمه ضمن اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي اظهار داشت: مبارزه قاطع با سوداگران مرگ و پديده شوم قاچاق مواد مخدر از اهم وظايف نيروي انتظامي است و برخورد با قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر در اولويت كاري پليس قرار دارد.
:
:
:
آخرین اخبار