تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۶۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بیانیه ای اعلام شد؛
معرفی رسمی نامزدهای جبهه متحد در تهران
جبهه متحد اصولگرایان با انتشار بیانیه ای فهرست نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر را اعلام و تاکید کرد: آنهایی که بر گفتمان وحدت نیروهای انقلاب پنجه می کشند عناصری در دست جریانات مخالف نظام (اعم از فتنه، انحراف و...) هستند
جبهه متحد اصولگرایان با انتشار بیانیه ای فهرست نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر را اعلام و تاکید کرد: آنهایی که بر گفتمان وحدت نیروهای انقلاب پنجه می کشند عناصری در دست جریانات مخالف نظام (اعم از فتنه، انحراف و...) هستند.

به گزارش مهر، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات ۱۲ اسفند سال گذشته برگ زرینی بود در کارنامه ملت قهرمان ایران و پیام مهم آن این بود که مردم ایران با گذشت ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بر عهد وثیق خود با آرمانهای انقلاب و تبلور امروزی آن در بیعت با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، محکمتر از گذشته ایستاده اند و هیچ گونه تهدید، تطمیع و تحریمی نمی تواند در عزم و اراده آنان کمتر خللی وارد کند، بنابراین پیروز قطعی و برنده اصلی انتخابات ۱۲ اسفند، ملت انقلابی ایران و رهبر فرزانه آن است.

اکنون که در آستانه مرحله دوم انتخابات قرار داریم و بر اساس فرمایشات رهبر حکیم انقلاب: «انتخابات هنوز تمام نشده است؛ در مرحله‌ى دوم انتخابات هم مردم ما بایستى ان‌شاءالله همین شکوه و زیبائى را نشان بدهند.»

جبهه متحد اصولگرایان همچنان بر حضور پرشور ملت در انتخابات تاکید دارد و بر این باور است که بر اساس فرمایشات رهبر عزیز، مسیر درست نیروهای انقلاب، وحدت، همگرایی و انسجام است و آنهایی که بر گفتمان وحدت نیروهای انقلاب پنجه می کشند عناصری در دست جریانات مخالف نظام (اعم از فتنه، انحراف و...) هستند. ایشان به روشنی تاکید داشتند که « عزیزان من! برادران! خواهران! در سرتاسر کشور، امروز ما احتیاج داریم به اتحاد و یکپارچگى. بهانه‌هاى اختلاف زیاد است. گاهى در یک قضیه‌اى سلیقه‌ى یک نفر، دو نفر با هم یکسان نیست؛ این نباید بهانه‌ى اختلاف بشود. گاهى در کسى یک گرایشى هست، در دیگرى نیست؛ این نباید مایه‌ى اختلاف بشود. آراء، نظرات، همه محترمند. اختلاف در درون، منازعه‌ى در درون، موجب فشل میشود. قرآن به ما تعلیم میدهد: «و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم». اگر منازعه کنیم، سر مسائل گوناگون - مسائل سیاسى، مسائل اقتصادى، مسائل شخصیتى - دست‌به‌یقه شویم، دشمن ما جرى میشود. یک مقدار از جرأتى که دشمن در سالهاى گذشته پیدا کرد، به خاطر اختلافات بود. امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) به ما درس میدهد؛ میفرماید: «لیس من طلب الحقّ فاخطأه کمن طلب الباطل فأصابه». مخالفین دو جورند. یک مخالفى است که دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دین و خداست، منتها راه را اشتباه کرده؛ با این نباید دشمنى کرد؛ این فرق دارد با کسى که در جهت غیر نظام اسلامى، با هدف معاندانه‌ى علیه نظام اسلامى حرکت میکند. دلها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید»

بر این اساس امت همیشه در صحنه، بصیر و هوشیار ایران اسلامی بدون تردید با حضور گسترده نامزدهایی ولایت مدار، کارآمد، کلان نگر و متخصص را برای افزایش کارآمدی مجلس نهم برخواهند گزید. در ادامه مسیر وحدت و جهت برگزاری انتخابات «باشکوه و حماسی» در مرحله دوم نیز فهرست جبهه متحد اصولگرایان ارایه می گردد (به ترتیب حروف الفبا):

۱- دکتر لاله افتخاری
۲- دکتر زهره الهیان
۳- دکتر الهام امین‌زاده
۴- ابراهیم انصاریان
۵- دکتر اسدالله بادامچیان
۶- مهندس محمدرضا باهنر
۷- مهندس مهرداد بذرپاش
۸- دکتر احمد توکلی
۹- محمدنبی حبیبی
۱۰- دکتر علی اصغر خانی
۱۱- دکتر مجتبی رحماندوست
۱۲- محمدنبی رودکی
۱۳- فاطمه رهبر
۱۴- دکتر علیرضا زاکانی
۱۵- پرویز سروری
۱۶- دکتر زهره طبیب‌زاده
۱۷- حسین فدایی آشیانی
۱۸- حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن کازرونی
۱۹- اسماعیل کوثری
۲۰- حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم
۲۱- دکتر حسین مظفر
۲۲- دکتر الیاس نادران
۲۳- حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان
۲۴- دکتر حسین نجابت
۲۵- بیژن نوباوه وطن
:
:
:
آخرین اخبار