تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۶۷۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
کشف 86 قبضه سلاح غیر مجاز در 5 روزگذشته در سطح خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس خوزستان در 5 روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی، موفق به شناسایی و دستگیری 67 نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حیدرعباس زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز ودارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان(اهواز) و شهرستان‌های آلوده به سلاح در استان خوزستان در 5 روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی ودستگیری 67  نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز ودارندگان سلاح غیر مجاز شدند.

سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفا متهمان تعداد 71 قبضه سلاح شکاری و 15 قبضه سلاح جنگی، جمعاً تعداد 86 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و 635 عدد فشنگ مربوطه کشف شد، افزود: متهمان به‌همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.

سردار عباس زاده در خاتمه تصریح کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها در هر شرایط برخوردقانونی وقاطع داشته باشد و ان‌شاءالله این روند با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار