تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۶۷۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهروندان آبادانی بار دیگر خواهان بهبود آب شرب شدند
جمعی از شهروندان آبادان شنبه با ابراز نارضایتی از کیفیت آب شرب خود در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان حضور یافته و خواستار رسیدگی مسوولان به این معضل و حل مشکل آب شرب شدند.

شهروندان آبادانی بار دیگر خواهان بهبود آب شرب شدند

شهروندان آبادانی در حالی که پلاکاردهایی با عنوان ' آب شیرین حق ماست' و ... دردست داشتند، از ساعت ده صبح امروز در این محل حاضر شده و نسبت به سختی و شوری آب لوله کشی شهر معترض شدند.

معترضان با سردادن شعارهایی نارضایتی خود را از عملکرد فرماندار و مسئولین آب و فاضلاب این شهرستان ابراز کرده و خواستار رسیدگی به مشکل و تامین آب شرب بهداشتی شیرین شدند.
یکی از شرکت کنندگان در این تجمع به ایرنا گفت: آب را به سختی تهیه می کنیم ، هرروز و هر شب برای تهیه آب آشامیدنی در صف های طولانی انتظار می کشیم.

شهروند دیگری افزود : آب منطقه جمشید آباد از ساعت 12 شب به بعد ضعیف و در بسیاری مواقع قطع می شود که زندگی عادی ما را با مشکل روبرو کرده است.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تجمع با اعتراض به پرداخت قبض آب گفت: قبض آب را برای آب شیرین پرداخت می کنیم نه آبی که بو و مزه لجن بدهد که آن هم با این حال به سختی در شبکه لوله کشی آب تامین می شود.

محمد بوعذار از گرانی خرید فیلتر های تصفیه آب گفت و اظهار داشت : در طول یکی 2 ماه اخیر با توجه به بالا رفتن سختی آب فروشندگان فیلترهای دستگاه تصفیه آب قیمت را بالا برده و ما دیگر توان خرید فیلتر را هر 2 روز یک بار نداریم.

تجمع شهروندان آبادانی تا زمان مخابره خبر تجمع ادامه دارد و تلاش خبرنگار برای دریافت اطلاعات تکمیلی از مسئولین و ورود به فرمانداری بی نتیجه ماند.

شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دلیل شوری بیش از حد آب رودخانه بهمنشیر که منبع اصلی تامین آب برای شبکه آبرسانی آبادان و خرمشهر است، با مشکلات زیادی روبه رو شده اند. 

به گفته مسوولان برای برطرف کردن شوری آب شرب خرمشهر و آبادان ، طرح احداث سد خاکی مارد، اجرای مرحله دوم طرح آبرسانی غدیر و راه اندازی دستگاه آب شیرین کن در دست اجرا است. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار