تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۶۷۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز با اشاره به ممنوعیت واردات:
به خودروهای از پیش وارد شده اجازه ترخیص دهند
رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز گفت: به خودروهایی که در حال حاضر وارد کشور شده‌اند اجازه ترخیص داده شود و پس از آن واردات خودرو ممنوع شود. 

محمدعلی نیل درار با اشاره به بحث ممنوع شدن واردات خودرو اظهار کرد: روز گذشته اعلام شد که واردات خودرو ممنوع است اما در این زمینه باید گفت که تکلیف کسانی که خودرو وارد کرده‌اند و خودروی آن‌ها در گمرک است چه می‌شود؟ 

وی افزود: در حال حاضر باید به کسانی که خودرو وارد کرده‌اند و خودروی آن‌ها در گمرک است، اجازه داده شود تا خودروی وارداتی خود را از گمرک ترخیص کنند زیرا بحث ممنوعیت واردات خودرو با شرایط کنونی مشکلات فراوانی را برای وارد کنندگان، فروشندگان، خریداران و حتی نمایندگی‌های خودرو به وجود می‌آورد.

رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز تصریح کرد: به خودروهایی که در حال حاضر وارد کشور شده‌اند اجازه ترخیص داده شود و پس از آن واردات خودرو ممنوع شود تا از مشکلات احتمالی که برای بخش‌های مختلف به وجود می‌آید، جلوگیری شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به تاریخ سی‌ام خردادماه جدیدترین مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را برای اجرا به سازمان توسعه تجارت ابلاغ کرد. براساس این ابلاغیه، ثبت سفارش و واردات ۱۳۳۹ ردیف تعرفه‌ای کالا که شامل بیش از ۱۴۰۰ قلم کالا است ممنوع شد که خودرو نیز جزو کالاهای ممنوعه وارداتی قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار