تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۶۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طراحی لباس متحد در دانشگاه‌ها برای دختران
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: ستاد صیانت خوزستان در طراحی لباسی متحد برای دانشجویان دختر اهتمام ورزد و در این باره باید اقدامی عملی صورت پذیرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام موسی شهریاری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت شهرستان شوشتر که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: نبود لباسی متحد برای دانشجویان دختر در دانشگاه‌ها باعث سردرگمی برای متولیان بخش فرهنگی در دانشگاه شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد صیانت در خوزستان باید از رفتار سلیقه‌ای در این باره جلوگیری کند، افزود: در برخی از دانشگاه‌های استان خوزستان زدن چادر، در برخی از دانشگاه پوشیدن مانتو و شلوار و ... رسم شده است و در حال اجراست و این تصمیمات از طرف رؤسای دانشگاه‌ها بر اساس تقید و شرایط و مقتضیات شهر موجود اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متحدالشکل شدن لباس در دانشگاه‌ها مزایای بسیار زیادی دارد، گفت: باید تلاش کرد تا در راستای طراحی لباس برای بانوان با تنوع رنگ و طراحی تلاش شود و در این باره باید ستاد صیانت گامی اساسی و پرقدرت بردارد تا مشکلات موجود در این باره برطرف شود.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: در بخش طلاق نیز ستاد سیانت باید در سطح شهرستان‌ها پژوهش‌های میدانی انجام دهد تا مشکلات خانواده‌ها را برای معضل طلاق شناسایی کند و به این دلیل باید از توانایی دانشگاه‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید در هر شهرستان دو پژوهش در این باره انجام شود، افزود: در بخش طلاق باید یک پژوهش برای طلاق‌های زیر سن35 سال و یک پژوهش نیز برای طلاق در سنین بیش از 35 سال انجام شود.

شهریاری خواستار بررسی معضل افزایش سن ازدواج در شهرستان‌های خوزستان شد.

:
:
:
آخرین اخبار