تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۶۷۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور در آموزش و پرورش شهرستان شوش:
برگزاری‌نشست‌هم‌اندیشی‌صرفه‌جویی‌در مصرف‌آب در شوش
خوزنیوز: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوش از برگزاری نشست هم اندیشی راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب در محل آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان؛ محمد رازقی گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف آب نشست هم اندیشی با رییس اداره آموزش و پرورش شوش در مورد راهکارهای صرفه جویی در مصرف اب برگزار شد.

وی افزود: منابع آب در استان خوزستان با توجه به خشکسالی های اخیر به شدت کاهش یافته و این موضوع تامین آب شرب اهالی شریف روستایی را با مشکلاتی به لحاظ کمی مواجه ساخته است، از این روی لزوم صرفه جویی در مصرف آب بسیار مورد تاکید و ضروری است.

رازقی بیان کرد: امور آبفاروستایی بهمراه سایر دستگاه های اجرایی و با اطلاع رسانی به مردم فهیم و شریف روستایی در شهرستان شوش سعی بر گذر از تنش آبی را دارد تا بحران آبی بوجود آمده با کمترین مشکل پشت سر گذاشته شود.

وی یادآور شد: در این نشست از سوی ریاست آموزش و پرورش شوش قول آموزش و فرهنگسازی میان دانش آموزان داده شد تا آنها در خانواده بعنوان سفیران آب در صرفه جویی و مصرف بهینه آب فعالیت کنند.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوش از تشکیل کارگروه فرهنگی مشترک میان این امور و آموزش و پرورش نیز خبر داد. 
:
:
:
آخرین اخبار