تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۶۷۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط انتقال آب غدیر به آبادان و خرمشهر ترمیم شد
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان از ترمیم خط انتقال آب غدیر به آبادان و خرمشهر خبر داد.

خط انتقال آب غدیر به آبادان و خرمشهر ترمیم شد

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان آب و برق خوزستان، غلامرضا صفر نژادی با بیان این که ساعت 22 سه شنبه 5 تیرماه جاری، خط انتقال آب غدیر خوزستان به شهرهای آبادان و خرمشهر دچار شکستگی شد گفت: بلافاصله گروهی از کارشناسان شرکت به محل حادثه اعزام شدند و پس از بیست ساعت کار شبانه روزی و مستمر، لوله آسیب دیده مرمت شد .

وی از شکستگی مجدد خط انتقال آبادان، خرمشهر در ساعت 24 ششم تیرماه خبرداد و افزود: با توجه به مسئولیت این شرکت نسبت به پایدار ماندن انتقال آب به شهرهای مورد هدف، پس از دریافت خبر شکستگی مجدد خط انتقال آبادان، خرمشهر، توسط کارشناسان این شرکت لوله آسیب دیده در کوتاه ترین زمان ممکن با 28 ساعت کار مستمر، تعمیر اساسی و در ساعت 4 بامداد روز جمعه وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان ضمن تقدیر از همکاری شرکت آب جنوب شرق در اجرای این تعمیرات از پیگیری و حضور استاندار، مدیریت بحران استان، معاونان سازمان آب و برق خوزستان و مسئولان محلی تشکر کرد.
:
:
:
آخرین اخبار