تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۶۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كتابخانه عمومی حكمت در گتوند افتتاح می‌شود
سوم خرداد 91 هم‌زمان با سال‌روز فتح خرمشهر كتابخانه عمومی حكمت در روستای شهید محمدی از توابع بخش عقیلی گتوند افتتاح می‌شود.
به گزارش ایسنا،رییس اداره كتابخانه‌های عمومی گتوند گفت:‌ ساختمان این كتابخانه چندی پیش از سوی بهیاری روستا به مدت 20 سال به نهاد كتابخانه‌های عمومی واگذار شد.
مسعود خلیلی اظهار داشت: برای این كتابخانه حدود سه هزار جلد كتاب و هم‌چنین سیستم‌های خنك‌كننده و رایانه‌ای پیش‌بینی شده است.
وی، با بیان این‌كه روستای شهید محمدی پیش از این هیچ كتابخانه‌ و مرکز فرهنگی نداشت، گفت: این روستا حدود چهار هزار نفر جمعیت فعال دارد اما مردم آن تاكنون از نعمت كتابخانه بی‌نصیب بودند و اگرچه این روستا یكی از روستاهای محروم كشور است اما دانشجویان بسیاری از آن در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی كشور مشغول به تحصیل‌ هستند.
رییس اداره كتابخانه‌های عمومی گتوند، همچنین از راه‌اندازی كتابخانه های عمومی دیگری در این شهرستان خبر داد و افزود: با کمک خیرین و دستگاه‌های دولتی شهرستان تا پایان سال 91 كتابخانه‌های عمومی دیگری نیز در روستاهای محروم شهرستان راه‌اندازی خواهد شد. این امر در راستای برنامه‌های بلند مدت نهاد کتابخانه‌های عمومی و محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه شهرها انجام می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار