تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۸۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور اعضای شورا و دهیاری روستاهای اهواز:
از شاخص کمی و کیفی آب شرب روستاهای اهواز بازدید بعمل آمد
خوزنیوز: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهواز از بازدید از تاسیسات آبرسانی روستایی قلعه سحر، مراونه و حاشیه رودخانه دز و بازدید از وضعیت آب شرب دهستان الهایی با حضور اعضای شورا و دهیاری روستاهای الهایی، بامدژ، سید معن و ... خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از شرکت آب وفاضلاب روستایی استان خوزستان؛ محمود آریاخاکی با بیان این مطلب افزود: بازدید بعمل آمده در راستای بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی به روستاهای فاقد آب شهرستان اهواز صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بازدید از تاسیسات آبرسانی حاشیه دز از وضعیت پروژه آبرسانی به 2 روستای فاقد آب سید نبی و سید سعد نیز بازدید شد.

آریاخاکی بیان کرد: این دو روستا در حال حضضار با تانکر سیار آبرسانی می شوند که با تامین و کارگزاری 2 کیلومتر خط انتقال مشکل آب شرب اهالی شریف این روستاها حل خواهد شد.

گفتنی است روستای سید نبی 59 خاوار با جمعیتی بالغ بر 264 نفر و روستای سید سعد 93 خانوار با جمعیتی بالغ بر 478 نفر را تحت پوشش دارند.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان اهواز با اشاره به بازدید از تاسیسات آبرسانی مراونه گفت: این تاسیسات 14 روستا باجمعیتی بالغ بر 9845 نفر را تحت پوشش دارد.

وی افزود: در بازدید از این تاسیسات وضعیت کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف این 14 روستا مورد بررسی قرار گرفت.

آریاخاکی با اشاره بازدید از تاسیسات آبرسانی قلعه سحر گفت: این تاسیسات 4 روستا با جمعیتی بالغ بر 1880 نفر را تحت پوشش دارد که در این بازدید پیشرفت فیزیکی پروژه و شاخص کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف این 4 روستا مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان اهواز در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بازدید از روستای الهایی اظهازر کرد: این روستا 1092 خانوار با جمعیتی بالغ بر 5 هزار و 460 نفر را تحت پوشش دارد که در این بازدید وضعیت کمی و کیفی آب شرب توزیع شده میان اهالی شریف روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این بازدید اصلاح و بازسازی مخزن هوایی ذخیره آب شرب اهالی شریف روستای الهایی در دستور کار قرار گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار