تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۶۸۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توقیف 325 دستگاه کولر قاچاق در آبهای شمالی خلیج‌فارس
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: با تلاش و رصد اطلاعاتی ماموران دریابانی استان ، 325دستگاه کولر گازی قاچاق در جریان توقیف سه فروند شناور باری در آبهای شمال غرب خلیج فارس کشف و توقیف شد.

سردار عبدالله نظرپور روز چهارشنبه ارزش این محموله قاچاق را 11میلیارد و 300میلیون ریال بیان کرد و افزود : 15متهم به حمل کالای قاچاق درارتباط با این محموله بازداشت و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان مسئولیت رسیدگی به پرونده های کالای قاچاق را برعهده دارد.

وی گفت: این محموله قاچاق به صورت غیرقانونی و بدون مدارک گمرکی در یکی از بنادر کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس بارگیری شده و قرار بود در مناطق ساحلی استان تخلیه و در بازارهای استان به فروش برسد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی ، بر تداوم برخورد با پدیده قاچاق سازمان یافته در سایه تعامل و همگرایی دستگاه های مرتبط تاکید کرد.

امسال تاکنون دست کم 46فروند شناور حامل کالای قاچاق در سواحل خوزستان و آبهای شمال غرب خلیج فارس توقیف و کالای آن به نفع دولت ضبط شد.

انواع لوازم خانگی و آشپزخانه ای، برنج ، چای ، پارچه و پتو ، وسایل صوتی تصویری ، باتری و لاستیک خودرو از مهمترین کالای مکشوفه قاچاق در سال جاری بوده است.

بر اساس آمار ارایه شده از سوی فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان پارسال بیش از یک هزار و300میلیارد ریال انواع کالای قاچاق پیش از ورود به کشور در سواحل خوزستان و آبهای شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شد.

رهبر معظم انقلاب بارها در مناسبت های مختلف بر برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق سازمان یافته با هدف حمایت از تولید و اشغال داخلی تاکید کرده اند.

استان خوزستان با بیش از 500کیلومتر طول سواحل ، همواره در معرض پدیده قاچاق کالا بوده است. 
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
بزارید کولر به دست مردم برسد
:
:
:
آخرین اخبار