تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۶۸۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمپ‌های ترک اعتیاد در شوش نیاز به حمایت دارند
فرماندار شهرستان شوش در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی به حمایت از کمپ‌های ترک اعتیاد اشاره کرد و گفت: باید شهرداری و شورای شهر جهت راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد با اداره بهزیستی همکاری کند و از این کمپ‌ها حمایت کنند.

عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذائی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: کارگروهی با همکاری مرکز بهداشت، محیط‌زیست، شهرداری و فرمانداری جهت تعیین مکان برای دفع زباله‌های شهرستان شوش تشکیل شود.

وی به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: سلامت و بهداشت مردم باید جدی گرفته شود.

فرماندار شهرستان شوش بیان کرد: باید نسبت به کلرزنی آب شرب در روستاها و رسیدگی جدی به وضعیت بهداشتی روستاهای شهرستان شوش توجه ویژه‌ای شود.

فرماندار شهرستان شوش یادآور شد: بخشداری‌ها و شهرداری‌های شهرستان شوش نسبت به لایروبی و آهک‌پاشی جوی‌های روباز در سطح شهرها اقدام کنند و شبکه بهداشت باید هر هفته بر روند این کار نظارت کند و هر 10 روز به فرمانداری گزارش دهد.

غزی گفت: اداره بهزیستی شهرستان شوش باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی کمپ‌های ترک اعتیاد اقدام کند‌. باید کمپ‌های ترک اعتیاد این شهرستان تقویت و امکانات مناسبی در اختیار آنها گذاشته شود.

وی افزود: انتظار داریم شهرداری و شورای شهر جهت راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد با اداره بهزیستی همکاری و از کمپ‌های ترک اعتیاد حمایت کند.

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی در کشور و آمارهای موجود در این باره باعث نگرانی شده است. باید از ظرفیت رسانه‌ها و دانشگاه‌ها برای فرهنگ‌سازی و جلوگیری از رواج آسیب‌های اجتماعی همچون مصرف مواد مخدر استفاده شود.

وی به استفاده از مواد مخدر اشاره کرد و گفت: همه فرزندان ما در معرض خطر هستند، خیلی سخت هست که جلوی عرضه مواد مخدر در جامعه گرفته شود پس باید جلوی تقاضای مواد مخدر در جامعه گرفته شود.

غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار