تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۶۸۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
80 درصد روستاهای بهبهان فاقد اینترنت پر سرعت هستند
فرماندار بهبهان گفت: 80 درصد روستاهای این شهرستان فاقد اینترنت پر سرعت هستند. 

محمد حری در جلسه شورای اداری شهرستان بهبهان که شامگاه ۲۷ تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به قدمت چند هزار ساله شهرستان بهبهان، اظهار کرد: بهبهان دین خود را در انقلاب اسلامی به خوبی ادا کرده و نقش ویژه‌ای در پیروزی آن داشته است. همچنین در دوران دفاع مقدس هزار و یک شهید را تقدیم کرده است.

وی افزود: خوشبختیم که در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه ارتباطات افتاده است؛ از جمله اینکه افزایش پهنای باند را به 12 گیگ در شهرستان بهبهان شاهد بوده ایم و راه‌اندازی نسل سه، چهار و چهار و نیم همراه اول را در بهبهان داشته‌ایم. همچنین واگذاری اینترنت پرسرعت ADSL در ۲۰۴ مرکز روستایی نیز در بهبهان اتفاق افتاده است. 

وی ادامه داد: همچنین اتصال ۱۱ مرکز روستایی به فیبر نوری از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید است.

فرماندار بهبهان ادامه داد: امروز مهمترین زیرساختی که در تمام جوامع مدنظر قرار می‌گیرد و شاخص توسعه است، زیرساخت‌های حوزه ارتباطات است که هر چقدر تقویت شود می‌‌تواند منجر به توسعه و ترقی یک مجموعه خاص ‌شود.

حری تصریح کرد: متاسفانه علی‌رغم تمام اقدامات انجام شده کاستی هایی را نیز شاهد هستیم. روستاهایی داریم که همچنان مشکل آنتن‌دهی دارند. همچنین کمبود تلفن ثابت را در برخی از مناطق شهری داریم.

فرماندار بهبهان اظهار کرد: 80 درصد روستاهای ما فاقد اینترنت پر سرعت هستند که امیدواریم سفر وزیر ارتباطات به شهرستان منجر به رفع این کاستی‌ها شود و حضور ایشان نشان از اهتمام دولت تدبیر و امید دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار