تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد خوزستان
خوزنیوز : حجت الاسلام فرج اله براتی دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در حکمی ، شهرام شهروئی را به عنوان سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز؛ مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و جدید دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در شورای اداری با حضور روسای واحدهای دانشگاهی این استان در سالن جلسات دکتر نظری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.

بنا براین گزارش، فرج اله براتی دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در این مراسم به جایگاه و اهمیت دبیرخانه هیات امنا دانشگاه اشاره کرد و ضمن تشکر از خدمات دکتر سروش زرین آبادی به عنوان رییس سابق دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: امروز دردانشگاه آزاد اسلامی شاهد یک جهش واقعی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی هستیم که نیازمند استفاده از تجربیات در کنار خلاقیت ها و استعدادهای استادان، دانشجویان و کارکنان  است.

وی دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی را مهم ترین و یکی از ارکان اساسی توسعه و پیشرفت واحدهای دانشگاهی خواند و گفت: برنامه ریزی استراتژی به همراه  هماهنگی و ایجاد ارتباط  فعال و تخصصی در دبیرخانه هیات امنا می تواند راهگشای حل بسیاری از چالش های واحدهای دانشگاهی باشد .

سروش زرین آبادی رییس سابق دبیرخانه هیات امنای استان خوزستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری روسای واحدهای دانشگاهی با این دبیرخانه،گزارشی از فعالیتهای سه ساله خود ارائه داد. 

شهرام شهروئی سرپرست دبیرخانه هیات امنای استان خوزستان نیز در سخنان کوتاهی، ضمن اعلام آمادگی به منظور رفع تخصصی و کارشناسی چالش ها و مشکلات واحدهای دانشگاهی، به ارائه برنامه های آینده خود پرداخت. 

در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از خدمات دکتر سروش زرین آبادی به عنوان رییس سابق دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تقدیر و حکم انتصاب دکتر شهرام شهروئی به عنوان سرپرست جدید این دبیرخانه اعطا شد.
:
:
:
آخرین اخبار