تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۶۸۹۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی:
بازدید از وضعیت آبرسانی به روستاهای بخش های مرکزی، تشان و زیدون
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان از بازدید کشت زر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی و حری فرماندار شهرستان بهبهان از وضعیت آبرسانی به روستاهای بخش های مرکزی، تشان و زیدون خبر داد.

درویشعلی کریمی در حاشیه این بازدید با اشاره به لزوم سرعت بخشی در پروژه های آبرسانی به روستاهای فاقد آب و یا روستاهایی که با افت فشار مواجه هستند، گفت: مسیری که از سوی مجموعه خدوم آبفاروستایی خوزستان در پیش گرفته شده خدمت رسانی جهادی و شبانه روزی است.

وی افزود: تامین آب شرب پایدار و بهداشتی یکی از نیازهای اولیه مردم است، که در استان خوزستان توسط دولت محترم و استاندار سخت کوش بصورت جدی موضوع آب در شهرها و روستاها مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به تصمیم های اتخاذ شده در این بازدید اظهار کرد: تعیین محل حفر چاه مجتمع آبرسانی 16 روستای دودانگه، حفر چاه عمیق مجتمع آبرسانی روستایی شهرویی، بهسازی چشمه آب خائیز، اجرای 4 کیلومتر خط انتقال و ایستگاه تقویت فشار مجتمع آبرسانی روستایی امین آباد، تکمیل مطالعات اجرای آباد و منصور بیگی از جمله تصمیم های گرفته شده در این بازدید بودند.

وی افزود: تامین یک دستگاه تانکر سیار برای آبرسانی به روستای شله زار از دیگر تصمیم های اتخاذ شده در این بازدید بود. سطح چاه های تامین آب روستای شله زار بدلیل خشکسالی های اخیر کاهش یافته و در کیفیت آب شرب اهالی این روستا نیز تاثیرگزار بوده است، به همین دلیل برای رفع مشکل آب این روستا بصورت موقت از تانکر سیار استفاده خواهد شد.

کریمی یادآور شد: خط انتقال آب شرب روستای سعادت آباد نیز بدلیل فرسودگی شدید دچار شکستگی های مکرر، افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب می شد که برای رفع این مشکل نیز می بایست عملیات تعویض و کارگزاری 4کیلومتر خط انتقال در دستور کار قرار گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار