تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۶۹۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان شرکت آبفار خوزستان خواستار پرداخت مطالبات خود شدند
 جمعی از کارکنان پیمانی شرکت آبفا روستایی خوزستان روز دوشنبه با تجمع مقابل ساختمان این شرکت در اهواز خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.

یکی از این کارکنان که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت: حقوق و مطالبات حدود یکهزار تن از کارکنان پیمانی شرکت آبفا روستایی خوزستان حدود 6 ماه است که پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه این کارکنان در قسمت های مختلف تاسیسات، قرائت قبض، تعمیرات و ... مشغول به فعالیت هستند افزود: کارکنان پیمانی این شرکت سابقه ای بین 10 تا 30 سال دارند. 

این کارمند اضافه کرد: حقوق ما حدود 12 میلیون تا 14 میلیون ریال است اما برای دریافت آن مشکل داریم.

یکی دیگر از افراد معترض گفت: 2 ماه پیش قرارداد ما به اتمام رسید و باید قرارداد جدید با ما بسته می شد که تا این لحظه تعلل صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفا روستایی خوزستان اما توپ را در زمین خود کارکنان معترض می اندازد و معتقد است: خود این کارکنان مایل به بستن قرارداد جدید نیستند زیرا می خواهند از زیر پوشش قانون کار خارج شوند؛ خواسته آنها تغییر وضعیت خود و استخدام در شرکت است که این امر به لحاظ قانونی دارای محدودیت است.

درویشعلی کریمی افزود: یکی از مشکلات تمام شرکت های آبفا روستایی کشور مساله پرداخت حقوق کارکنان است. همیشه حقوق کارکنان با چهار ماه تاخیر پرداخت می شود اما اکنون این مطالبات به 6 ماه رسیده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار