تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۷۰۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل نفت‌مسجدسلیمان:
سامانه پیامکی ایرانسل برای حمایت از تیم نفت‌مسجدسلیمان فعال است
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان از فعال شدن سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم خوزستان از این تیم خبر داد. 

کیوان بابادی بااشاره به فعال شدن سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم خوزستان از این تیم، اظهارکرد:  باشگاه نفت‌مسجدسلیمان از حمایت‌های دولتی بهره‌مند نیست و اسپانسری هم سمت ما نمی‌آید و از آن‌جا که تیمی با طرفداران بسیار هستیم و در تمام کشور نیز هوادار داریم، پس از پیگیری‌های لازم در نهایت سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم از تیم ما فعال شد.

وی بیان کرد: امیدوارم طرفداران نفت‌مسجدسلیمان استقبال خوبی از این موضوع داشته باشند و از ما حمایت کنند، چرا که کمک‌های آن‌ها می‌تواند در کم شدن مشکلات ما تاثیرگذار باشد. هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و با این کار نیز می‌توانند به قدرتمندتر شدن تیم نفت کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به شرایط تیم، گفت: تمام تلاش ما این است که بازیکنان و کادرفنی بدون دغدغه و مشکل به کار خود بپردازند. در حال حاضر شرایط روحی روانی تیم خوب است و همه با انگیزه برای دیدار این هفته برابر پرسپولیس تمرین می‌کنند.

وی افزود: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و اگرچه ما مشکلاتی داریم ولی به هیچ عنوان برابر این تیم دست و پا بسته نیستیم و می خواهیم فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم نتیجه به صورتی رقم بخورد که در پایان شادی مردم خوزستان و مسجدسلیمان را در برداشته باشد. 

بابادی بیان کرد: هرچه ساختار باشگاه بیشتر شکل بگیرد، می‌توان به آینده امیدوار بود. در حال حاضر نیز تمام تلاش مسوولان استان و اعضای هیات‌مدیره باشگاه این است که با شکل‌گیری ساختار باشگاه، راه در ادامه مسیر هموار تر شود و با حداقل مشکلات برابر حریفان ظاهر شویم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شروین یوسفی ازاهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
باید حتما بزنیدش وبه امید خدا دست پربه میجدسلیمان برگردیود فوتبال روخوب بازی بکنید برنده اید وگرنه پرسپولیس یااستقلال چی هستن که بخواید بترسید
:
:
:
آخرین اخبار