تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۷۰۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مسابقه بهترین استارتاپ بهبهان همزمان با آغاز سال تحصیلی
مسوول کانون شکوفایی و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان از برگزاری مسابقه بهترین استارتاپ بهبهان همزمان با آغاز سال تحصیلی 98-97 در این دانشگاه خبر داد. 

توران دستیار اظهار کرد: با توجه به اینکه خانه استارتاپ‌های بهبهان به تازگی زیر نظر پارک علم و فناوری خوزستان راه‌اندازی شده است، مسابقه بهترین استارتاپ بهبهان با هدف شناسایی استارتاپ‌های بهبهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این استارتاپ‌ها در حاشیه این مسابقه طی شرکت در کارگاه‌های تدارک دیده شده مورد آموزش قرار خواهند گرفت. اکنون ما حدود 10 استارتاپ فعال داریم اما هنوز استارتاپ‌ها در سطح شهر شناسایی نشده‌اند.

مسوول کانون شکوفایی و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به اعلام فراخوان اولیه این مسابقه، گفت: جامعه هدف ما تمام استارتاپ‌ها در سطح شهر بهبهان است تا شناسایی شوند و برای توانمندسازی در راستای زمینه فعالیتشان کار کنیم.

دستیار ادامه داد: زمان برگزاری مسابقه بهترین استارتاپ بهبهان به احتمال زیاد اواخر مهرماه خواهد بود. اکنون تمام استارتاپ‌های بهبهان می‌توانند عضو خانه استارتاپ‌های بهبهان شوند و از فضای کاری، اینترنت رایگان، آموزش‌ و مشاور‌ه‌ بهره ببرند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
آورین به بچکو بهبهو
:
:
:
آخرین اخبار