تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۷۰۶۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خبرداد:
افتتاح بیش از 570 کلاس درس در مهرماه امسال
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: مهرماه امسال بیش از 570 کلاس درس در قالب 160 فضای آموزشی افتتاح می‌شوند. 

رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (یکشنبه، 28 مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مهرماه امسال بیش از 570 کلاس درس در قالب 160 فضای آموزشی افتتاح می‌شوند. علی‌رغم مشکلات اقتصادی خاصی که در سال 97 داشتیم و همچنین افزایش قیمت‌ها، تمام برنامه‌ریزی‌ها به خوبی انجام شدند.

وی افزود: همچنین تجهیزات لازم مانند میز و نیمکت و... برای مدارس تامین شده‌اند. تصور ما این است که قابل قبول نیست که دانش‌آموزی روی زمین بنشیند و درس بخواند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: برخی مدارس با مشکلات سیستم‌های سرمایشی مواجه بودند. به دلیل افزایش چند برابری قیمت‌ها، مشکلاتی در تامین این سیستم‌های سرمایشی وجود داشت. این مساله را به اطلاع استاندار رساندیم و دکتر شریعتی قرار است به این مساله رسیدگی کند.

رضایی خاطرنشان‌کرد: تا ابتدای مهرماه، دو مدرسه استثنایی در استان آماده بهره‌برداری می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم امسال زنگ بازگشایی مدارس در یکی از مدارس استثنایی نواخته شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار