تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۷۱۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج رقابتهای کبدی کشور نشان داد ؛
تیم نوجوانان کبدی خوزستان ظرفیت های بالایی دارد
سرپرست هیات کبدی خوزستان گفت: برای اولین بار در طول تاریخ کبدی خوزستان تیم نوجوانان استان در رقابت های قهرمانی کشور به مقام سوم رسید وکسب این عنوان نشان داد نوجوانان ما ظرفیت رشد بسیار خوبی دارند.

کمال سعدی آل کثیر اظهار داشت: نوجوانان استان با عملکرد درخشان خود در رقابت های قهرمانی کشور و شکست دادن تیم استان گلستان که قطب کبدی کشور محسوب می شود، نشان دادند که حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

وی عنوان کرد: تیم نوجوانان استان قدرت و پتانسیل قهرمانی در این رقابت ها را داشت اما به دلیل ناهماهنگی بین بازیکنان موفق به کسب این عنوان نشد. تیم ما به لحاظ تکنیک فردی یک سر و گردن از همه تیم ها بالاتر بود، تیم ما در حمله کردن بی عیب بود ولی در دفاع ضعیف بودیم و از این ناحیه ضربه خوردیم.

سرپرست هیات کبدی خوزستان عنوان کرد: بازیکنان تیم ما بدون این که تمرین مناسبی داشته باشند وارد این رقابت ها شدند به همین دلیل هماهنگی لازم را نداشتند، در کل عملکرد تیم ما راضی کننده بود و قطعا در آینده کبدی خوزستان به قطب اول کبدی کشور تبدیل می شود.

وی ادامه داد: تیم خوزستان در این رقابت ها تیم های کردستان، قم، خراسان رضوی، فارس و گلستان را از پیش رو برداشت و در بازی با سیستان و بلوچستان تن به شکست داد و به مدال براز رسید. 

آل کثیر با بیان این که هدف مان توسعه این رشته در سنین پایه است گفت: ورزش کبدی یک ورزش بومی و محلی است که علاقه‌ مندان زیادی دارد لذا در همین راستا هیات کبدی خوزستان نیز در نظر دارد تا این ورزش در همه شهرستان‌ های خوزستان به ویژه در نونهالان و نوجوانان فعال کند.

وی در ادامه به بیان برنامه های هیات کبدی خوزستان برای توسعه این ورزش در سراسر استان پرداخت و عنوان کرد: قصد داریم این ورزش جذاب و بومی را در همه شهرستان‌ها راه ‌اندازی کنیم تا علاقه‌ مندان بتوانند به راحتی در محل زندگی خود در این رشته فعالیت کنند. 

سرپرست هیات کبدی خوزستان با بیان این که توجه ویژه ای به بخش بانوان این رشته در استان داریم افزود: ازگذشته تا به امروز شاهد استعدادهای درخشانی در کبدی خوزستان بودیم و امیدواریم مسیر پیشرفت این رشته در استان سیر صعودی خود را داشته باشد.همچنین تلاش می کنیم در مسابقات بین المللی شاهد عضویت کبدی کاران خوزستانی در تیم ملی باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار