تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۷۱۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد سرمربی استقلال اهواز از مدیران غیرفوتبالی
بختیاری‌زاده: فوتبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد
سرمربی استقلال اهواز گفت: وقتی به نتایج تیم‌های لیگ برتری‌مان و تعداد اعضای غیربومی تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک نگاه می‌کنیم، باید بگویم فوتبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد.

سیاوش بختیاری‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر فوتبال خوزستان 4 تیم در لیگ برتر، 2 تیم در دسته یک و دو تیم در دسته دوم فوتبال ایران دارد، اگر بخواهیم نگاه کلی داشته باشیم، بسیار آمار خوبی در سطح کشور دارد.

وی افزود: اما وقتی به نتایج تیم‌های لیگ برتری‌مان و تعداد اعضای غیربومی تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک نگاه می‌کنیم باید بگویم فوتبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان و سرمربی استقلال اهواز گفت: نسبت به جمعیت، فوتبال خوزستان بیشترین تعداد مربی را در کشور دارد که دارای مدرک A و بالاتر هستند اما متأسفانه می‌بینیم نگاه مدیران ما که اتفاقاً فوتبالی هم نیستند، نگاه بومی‌گرایانه نیست و باعث شده فوتبال خوزستان حال و روز خوشی نداشته باشد.

وی ادامه داد: فولاد خوزستان فکر می‌کنم در کل کشور از معدود تیم‌هایی است که دارای کامل‌ترین امکانات سخت افزاری است و تا به‌حال نیز دچار مشکل مالی شدیدی نشده است، اما می‌بینیم در هفته ششم لیگ امسال تحت تأثیر فشار هواداران، مجبور به تغییر کل کادرفنی‌اش می‌شود.

بختیاری‌زاده بیان کرد: نفت مسجدسلیمان نیز پس از 5 بازی بدون زدن حتی یک گل زده دچار تغییر در کادرفنی‌اش می‌شود و مدیرعاملش استعفا می‌دهد. استقلال خوزستان هم که تا به اینجای کار آبروداری کرده و عملکردی فراتر از انتظار ارائه داده، زیر بار فشار برخی هواداران و برای آرامش بیشتر، مجبور به برگزاری اردو در خارج از استان می‌شود.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: همچنین در نفت آبادان هر چه جست‌وجو کردم کمتر بازیکن بومی دیدم و تعجبم از یک مربی بزرگ اروپایی این است که چطور قبول کرده هدایت تیمی را بپذیرد که بازیکنانش را خودش انتخاب نکرده است.

وی ادامه داد: اما در لیگ یک متأسفانه کادرفنی و بازیکنانی که باعث شدند تیم‌های کارون اروند و شهرداری ماهشهر مطرح شوند، امروز در این تیم‌ها حضور ندارند یا نقش کم‌رنگی دارند. در ماهشهر باتوجه به هزینه‌ای که برای تیم شهرداری شده و باتوجه به امکانات ورزشی این شهر، هنوز نتوانسته‌اند گلی بزنند و امتیازی در لیگ امسال کسب کنند.

سرمربی استقلال اهواز گفت: با این تفاسیر، مجبورم بگویم فوتبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد. اما این موضوع را به تیم ریشه‌دار استقلال اهواز متصل می‌کنم که باتوجه به کم‌محلی‌هایی که به این تیم شد، امروز مظلومانه در لیگ دو بازی می‌کند.

وی افزود: خدا را شکر همه اعضای تیم اعم از مدیریت باشگاه و کادرفنی، نظرمان این بود که یک تیم تماماً بومی را از سرمایه‌های استان جمع کنیم تا بتوانیم مدعی صعود باشیم و می‌دانیم که تحقق این مهم، دور از ذهن نیست.

بختیاری‌زاده بیان کرد: بازیکنان بزرگی را امسال جذب کرده‌ایم و جوانان شایسته‌ای را نیز در کنار باتجربه‌ها داریم و امیدوارم بتوانیم مثل میلاد میداودی و وحید امیری، از دل این تیم نیز ستارگانی را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

وی با اشاره به حضور لحظه آخری سجاد فیض‌اللهی در این تیم و گلزنی‌اش در بازی اول، گفت: سجاد باتوجه به اتفاقاتی که برایش در تیم‌های دیگر افتاده بود و بعضاً مورد کم‌توجهی در فوتبال ایران واقع شده بود، می‌خواست فوتبال را کنار بگذارد که در صحبتی که با وی داشتم، قانعش کردم که امسال کنار ما باشد.

سیاوش بختیاری زاده اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان ما مثل احمد بوعذار، کمیل حیدری و چند بازیکن دیگر حق‌شان بازی در لیگ برتر است اما شرایط جوری رقم خورده که در لیگ دو بازی می‌کنند و می‌خواهیم کمک کنیم این بازیکنان به حق خود برسند.

وی در پایان گفت: از بازیکنانم ممنونم که بازی بسیار خوبی در برابر سردار بوکان ارائه دادند که از حمایت هوادارانش سود می‌برد. ما در این دیدار می‌توانستیم برنده باشیم اما نشد، به‌هرحال قرعه سختی در دو بازی اول لیگ امسال به ما خورده و باید در دو دیدار خارج از خانه بازی ‌می‌کردیم که یکی را با تساوی پشت سر گذاشتیم و در بازی بعد باید در همدان به میدان برویم که امیدوارم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار