تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۷۱۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس:
تحقق وعده سازمان آب وبرق خوزستان و استانداری در آبرسانی به ۷۸ روستای حومه آبادان و خرمشهر
تحقق وعده سازمان آب وبرق خوزستان و استانداری در آبرسانی به ۷۸ روستای حومه آبادان و خرمشهرخوزنیوز: جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیریهایی که صورت گرفته اجرای خط انتقال آب از تصفیه خانه ثامن تا تصفیه خانه شهید کشتکار آبادان و انتقال آب از طرح آبرسانی غدیر و از بالادست رودخانه کرخه به ظرفیت ۲۳۰ لیتر برثانیه برای سیراب کردن ۷۸ روستای تشنه آبادان باجمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر اقدامی به موقع و جهادی بود.

مختار افزود: بکارگیری بیش از ۳۰دستگاه ماشین آلات مختلف و اکیپهای عملیاتی و گروه های فنی و اجرایی بصورت شبانه روزی توسط سازمان آب وبرق خوزستان موجب شد پروژه ای که اتمام آن حداقل نیاز به ۶ ماه زمان داشت طی دوماه به اتمام رسیده و وارد مدار بهره برداری گردد.

نماینده مردم‌ آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرهای جنوبی و مرزی خوزستان علی رغم محرومیتهای فراوان همواره سپر ایستادگی و دفاع از آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بوده اند و حل مشکلات این مردم مظلوم میبایست کانون توجه مسئولین و دولتمردان باشد.

وی از همه تلاشگران در حوزه وزارت نیرو ، سازمان آب وبرق خوزستان ، استانداری خوزستان مشاوران طرح و مجریان و متولیان فنی پروژه های اجرای خط انتقال ۲۰۰۰ میلیمتری آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر و خط انتقال اب ۵۰۰ میلیمتری آبرسانی به ۷۸ روستای آبادان و خط انتقال ۳۰۰ میلیمتری آبرسانی به ۱۴ روستای خرمشهر که در حل مشکل مردم این مناطق اهتمام ویژه داشته اند تشکر نمود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
امروز 6/26وهمچنان آب روستاهای آبادان شور میباشد آقای مختااااااررررررر روستا نشین ها چه گناهی کردن که آب شور به خوردشون میدید آقای مختااااااررررررر
:
:
:
آخرین اخبار